čtvrtek 3. prosince 2020

Advent

Dnes už Adventní věnec nemusí být jenom kulatý ...

Bětuška mi pomáhala z adventní výzdobou ...✨

Brunda sem tam něco pošoupla, ale snažila se taky ...✨
Cvalíček hlídal ...
... až u toho usnul😺
Jonášek výzdobu bojkotoval, lehl si na okno.
 "Tady žádná výzdoba nebude, tady je Jonáškovo!"
Okna jsem vyzdobila i přes Jonáškovy protesty.
Toto mu prý nevadí, ale na parapetu nic nechce.
Pěkný čtvrtek
a moc děkuju, že jste se zastavili u mě na blogu😊
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

11 komentářů:

  1. Máš můj obdiv.Ale na druhou stranu--bez kožúšků by jsi to nezvládla ☺
    /řeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. V kožuškově musí kožušci pomáhat i kdyby nechtěli. Máš to moc dobře zařízený, jen co je pravda. Všechno se mě líbí a kožuškum uděluji pochvalu, no a tobě taky. Měj se hezky, u nás sněží a je mlhavo, město není vidět. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Kožuškov už je nazdobený, kožušci nebyli moc omezení v jejich ležení, pohoda na všechny pohledy. Mějte se rádi a ať vás výzdoba těší jako mě přečtení článku. Máš pěkný i boxík vlevo, samé světlo, které teď dost chybí. U nás je nasněženo a ostrý mrazivý vítr, zima jako vyšitá. Možná to vydrží a na louce za našima bude výskot od místních dětí při sáňkovačce a lyžovačce ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Já už druhý rok po sobě, a vůbec už bůhví po kolikáté, kulatý nemám, mám podlouhlý, a svíčky tedy zapaluju zleva doprava. Ostatně já je vždycky zapalovala jak se mi chtělo....

    OdpovědětVymazat
  5. Ty se máš, Tobě u zdobení kožušci radí. A pak to máš moc hezké !
    Pěkný( dnes u nás zachumelený) den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkně jsi to s kožuškama nazdobila. Jen mne vrtá hlavou, že to vydrží - že si s tím kočičáci nepohrají

    OdpovědětVymazat
  7. Máte hezkou výzdobu a šikovné pomocníky. ☺ I naši pejsci asistovali během výzdoby a teď nám jeden chodí na šišky do věnečku. 😁
    My už několik let také nemáme kulatý věnec, ale dlouhý, větvičky si do něj dáváme živé - takže každý rok vlastní výroby a voňavý k tomu.

    OdpovědětVymazat
  8. Libuško, udělali jste s kožušky hezkou výzdobu. Máš zdatné pomocníky.
    Užívejte si hezké adventní dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím na kotáry a přeji, aby pohoda a plné pupíky neměly nikdy dost a pokud bude potřeba, lze upravit adventní věnec i několikrát za den, jak to dělá můj Míša.
    Kterého není problém potkat s eukalyptem v tlamičce. :)

    OdpovědětVymazat
  10. To se to zdobí, když máš tolik pomocníků. Klidné a spokojené dny ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  11. Bětka je prostě aranžérka. Stejně obdivuji, že Kožužci ty malé dekorace neshodí. Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.