neděle 13. prosince 2020

V Kožuškově je pilno ...


Bětka zase dohlíží na můj článek, nemám to lehké a ona také není lehká, to mi věřte😊

Brunda leští podlahu ...
... dává si záležet😀
Cvalíček s Jonáškem se nepředřou, no jo chlapi ...
Spaní jim jde ze všeho nejlíp.
Abych jim nekřivdila, tak Cvalíček sem tam hlídá výzdobu na okně ... 
...většinou u toho usne😻
Jonášek zase hlídá banány, aby nám nepřezrály😉
Bětka tady do mě hučí, ať píšu o ní.
Tak dobrá. Na okně rozkousala světýlka, čtyři díly z nich udělala.
"To sem jim to krásně upravila, určitě mě pochválí."
"Co je, jak to, že to všechno svítí?
 No jo, páníček to opravil, sem si říkala, co tady dělá s pájkou ..."
"No nic, se mrkneme tady, něco tu taky svítí ..."
"Kdepak, to upravit nejde, nemám na to zuby 
a pak nějak mě brněla tlamička, jak jsem to kousala, raději si schrupnu."
Jistě chápete, že mě Bětka za takové psaní nepochválila😉
Hezkou třetí adventní neděli
a děkujeme, že jste se na nás přišli podívat😺
🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

8 komentářů:

  1. Když jsem zapínala počítač,tak jsem si říkala,že bude dnešní povídání převážně o Bětušce.Jupííí ☺ Krásné povídání.
    Přeji krásnou 3.adventní neděli ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem se potesila s kozuskama,hezke povidani.
    Ta svetylka a domecky,mas to krasny.
    Peknou treti Adventni nedeli preji vsem !

    OdpovědětVymazat
  3. No, to se Bětušce něco povedlo, ale hnedka jí to někdo zkazí. Kočičáčkové jsou zábavní a kdybys je tam neměla, nebylo by to ono, kdopak by tě napovídal. U nás je opět zase takový šedivý den, co nemám ráda, ani město není vidět. Hezkou třetí adventní neděli, ale že to utíká. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško kožušci jsou opravdu akční, teda hlavně holky, nepotřebuješ ani robotický vysavač, když máš Brundu. A Bětuška tě zahřívá, tak nebudeš mít revma. Krásnou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Bětka je pěkné číslo, ale veselo je se všemi kožušky.

    OdpovědětVymazat
  6. Pánové Jonášek a Cvalíček sice moc nepomáhanjí, ale zase se umí uklidit, avy nepřekáželi. Bětka chtěla, aby se o ní psalo, tak tady to má. :-)
    Líbí se mi tvoje výzdoba. Ta zasněžená vesnička na okně je super a světýlka ve váze také. Lituju, že jsem si nenechala širší parapety. Dneska bylo krásně, šla jsem konečně s manželem na procházku. Necelých 5 km bez opory, jupí. Ale byla jsem ráda, že jsem doma. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Brunda mi úplně připomněla našeho Koblížka... ten se také tak vždycky vyvalí na zem. Ty jeho pozice mi přijdou komické :-D Bětuška se opravdu činila, vůbec se nedivím, že z toho usnula :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Kožušci i já, děkujeme za milé komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.