pátek 25. prosince 2020

Vánoční čas

Pohodový první svátek vánoční
a všem moc děkuju, že i ve svátek navštívili mů blog
🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

8 komentářů:

  1. Libuško, přišla jsem popřát krásné a požehnané vánoční svátky prožité hlavně ve zdraví.🧡🍀🎄

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libby,mas to krasne,kazdy koutek jiny a pohadkovy.
    Moc by se me u Vas libilo.
    Dnes se sejde cela rodina,preji vsem pohodu a klid.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, sešli jsme se navzdory všemu a bylo fajn.

      Vymazat
  3. Krásné fotografie. Mějte pohodové sváteční dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Libby, nádherné! Tolik světýlek! Čím jsem starší, tím se mi více světýlka líbí. Dříve jsem tomu tolik nevěnovala pozornost, až poslední roky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty, taky na světýlkách ujíždím. Na vánoce mám největší spotřebu baterii. Svítí mi snad všechno co se dá :-)))

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.