sobota 26. prosince 2020

Někdy v říjnu ...

 ... jsem psala o tom, že dáváme do pořádku horní patro po mamce.

Zkomplikovaly nám to zavřené obchody i tak se tam pořád něco dělalo.

Udělali jsme z gruntu nové podlahy.

Něco se  koupilo přes internet, ostatní muselo počkat.

Hned jak otevřeli obchody jsme dokoupili co bylo třeba.

Poslední věc, co jsme koupili, byla pracovní deska do kuchyňky a dřez.

Takže v prosinci už bylo hotovo i stromeček svítil🎄

Na chodbě je nově vytapetovaný sokl
 a příští rok se bude na schody lepit lino a natírat zábradlí.
Dokonce nám nahoře pod stromeček naděloval Ježíšek.
Ještě mám v plánu spoustu věcí dokoupit a udělat,
ale to, až po novém roce.
Klidný druhý svátek vánoční a děkuju, že jste přišli ke mně na blog 😀
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

20 komentářů:

  1. Libuško,moc hezky jste si to zařídili,tak si to užívej.Pohodovou sobotu přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu perfektní práce.Vy jste tak pracovití.
    Přeji pěkný druhý den svátků vánočních ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, všichni si mákli, ale nejvíc zeť, ten mě mile překvapil, znám ho jenom s mobilem v ruce, bylo vidět, že ho taková práce baví, jinak je kuchař :-)

      Vymazat
  3. Moc krasny,jste vsichni moc sikovni.
    Krasne svatecni dny a do Noveho roku,hlavne zdravi a z jara krasne kvety na Tve mile zahradce !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, děkuju, a tobě taky hlavně zdraví a pohodu :-)

      Vymazat
  4. Udělali jste to mooooc pěkný!👏👍
    Přeji pohodový vánoční čas.🎄🔔

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emi, snažili jsme se a jsme spokojeni, doufám, že i návštěvám se tam bude dobře pobývat.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Vendy nadřeli jsme se, ale z výsledkem jsme spokojeni.

      Vymazat
  6. Libby, tedy já smekám! Nádhera! To to prokouklo! Prostě nemám slov! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty, už si ani nevzpomenu, jak to tam vypadalo dřív ... v novém roce ti zase napíšu :-)

      Vymazat
  7. Jste moc šikovní a pracovití. Je to moc pěkný.
    U nás je trošku nachumeleno, ale není to tak moc, jen aby to vypadalo přesně jako o vánocích, prostě bílo. Ve městě je trošku šedivo, sníh je jen místama. Dneska dokonce vysvituje sluníčko a trošku mrzne, je to pěkný. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, my sníh nemáme a ani to na něj nevypadá.

      Vymazat
  8. Libuško, je to moc pěkné, hned bych tam bydlela. Moc se mi líbí to štokrlátko pod kvítko. Krásného Štěpána.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, ten stolek je pěkně starý, snad starší jak já. Jenom jsem ho natřela na bílo. Ještě tu mám další věci, které budu dávat do pořádku a pak mi tam budou dělat parádu :-)

      Vymazat
  9. Libuško, moc se mi líbí, jak jste to zařídili. Jste všichni moc šikovní.
    Měj hezké sváteční odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  10. Máte to tam parádní. A přestěhovali jste se nahoru? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, nahoru jsme se nepřestěhovali, jenom nám tam nadělil Ježíšek, ale hodně tam pobýváme, když přijede Marci. Jsem zvyklá dole i kožušci, oni tam být nechtějí, mají v paměti, že je odtud vyháněli. A kde nejsou kožušci nemůžu být ani já, to chápeš, že?

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.