úterý 19. ledna 2021

Okénko do kuchyně 302.

Polívku si dnes uvaříme kuřecí s nudlemi ...
Dlouho jsme neměli těstoviny k nim si dáme kotletu na zelenině ...
Ke kávě jabkový závin ve sklepě je ještě pořád pár Jonatánu.
A šup s tím do trouby ...
A už může Maty snídat💗
Hezký úterní den
a všem děkuju, že jste se k nám přišli mrknout do okénka.
🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵

14 komentářů:

  1. Ráda nakukuji do jiných kuchyní.Pochutnala bych si u tebe.Taky bych mohla udělat jednou k masu těstoviny.A k odpolední kávě to musí být,něco sladkého.
    Měj hezký den Libuško

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, vrtule dělávám docela často, teda pro sebe, Pepan moc vrtule nemusí, on má raději kolínka, ty zase nemusím já :-)U tebe na blogu jsem si taky pošmákla :-)

      Vymazat
  2. MŇAM,MŇAM...Dnes jsou jídla,která miluji.Já jsem se rozhodla dnes pro hovězí guláš s knedlíkem. Moje polovička to moc nemusí,ale já už jsem na to měla velkou chuť.Asi upeči štrudl,abych si šplhla ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mám raději guláš s chlebem, ale hovězí vůbec nedělám, už jsem ho neměla sto let. Dělávám z vepř.masa. Se štrůdlem si šplhneš, to je tutovka :-)

      Vymazat
  3. Dneska bych si moc pochutnala. Měla bych chuť hlavně na polévku, tak asi uvařím taky kuřecí s těstovinama. Už jsem jí dost dlouho nedělala, tak si moc pochutnám. Ty zatočený těstoviny mám moc ráda k omáčkám, ony mají ty zatáčky a tam se drží hodně omáčky a to já ráda. Dneska zatím nesněží, ale sněžilo v noci, tak jsme měli s Martinem po ránu trošku rozcvičku, ale že se oteplilo, tak to pěkně navlhlo a je to dost těžký. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, ráda bych sníh odhazovala, ale dnes nepřipadl a taje, snad se zase ochladí a něco napadá.

      Vymazat
  4. Mňam dala bych si:-) a taky bych uvítala, kdyby konečně někdo navařil i mě. Jak jsou děti doma, tak vařím i dvě jídla denně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky vařím doma jenom já, co bych za to dala, kdyby mi někdo uvařil :-)))

      Vymazat
  5. Dnes jsme se s polévkou sešly. U nás byla také kuřecí s domácími nudličkami. A pak byly plněné bramborové placky s čerstvou zeleninou. Místo štrůdlu jsem upekla pekáč tvarohových buchet.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tvarohové buchty bych mohla udělat, dlouho nebyly, dostala jsem pytlík máku, takže udělám makové i tvarohové.

      Vymazat
  6. Libuško, i dnes bych si pochutnala. A štrůdl na závěr, mňam.

    OdpovědětVymazat
  7. U tebe musí chutnat každému. Dala bych si všechno. :)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.