pondělí 18. ledna 2021

Vtipy na třetí lednové pondělí

"Nechcete si sednout, dědo?"
"Jen seď, milý chlapče, já příští stanici vystupuju."
"Jenom si sedněte dědo, tady nejste ve vlaku, ale v parku!"

💥

Nastoupí děti do autobusu a obsadí všechna místa. Nastoupí stařeček s hůlkou, děti ho ale nepustí sednout a tak musí stát. Autobus vjede do zatáčky a stařeček se skácí na zem.

Jeden chlapec mu říká: "Kdybyste měl na té hůlce na spodu gumičku, tak byste nespadl."
Stařeček odpoví: "Kdyby měl gumičku tvůj otec, tak bych teď mohl v klidu sedět."

💥

Včera jsem si koupil balíček kondomů... Uvnitř byly tři kusy.
A na balíčku napsáno: "Spotřebujte do 24 měsíců. "
Nechápu, proč na mě vyvíjejí takovej nátlak. 

💥

Zebra přišla na hospodářský dvůr a tak si to obhlídá a potká koně.

A ty tu co děláš?“

Já jsem koník, sem tam mě osedlají a vyjedeme do přírody, tak si tu žiju.“

Pak uvidí velkého statného býka a říká mu:

A ty, co tu děláš?“

Joj moja milá, dej si dolů pyžamko a uvidíš.“

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥


9 komentářů:

  1. Tomu říkám dobré ráno ☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  2. Zase tvůj pondělní humor nezklamal. Dobré ráno a přeji humor po celý týden ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Vykročíme do nového týdne s úsměvem a tak to má být.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky jsem se zasmála a zvesela do nového týdne. U nás trošku popadává sníh a mrzne. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Pondělní vtipy nezklamaly, díky ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  6. Opět jsem se s chutí zasmála. 😂🤣😂

    OdpovědětVymazat
  7. Kožušková Libuško, jéé - něco pro zasmání. To je potřeba ! Číčy v minulém příspěvku jak jsou v řadě při jídle, to se mi líbí. Ty se mají u Tebe dobře, viď ? Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, takový kočičí život bych si nechala taky líbit :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.