čtvrtek 28. ledna 2021

Před týdnem ...

 ... jsem byla u zubaře na preventívní, měla jsem čas na autobus,

tak jsem si po cestě fotila.

Elektrické dráty nad Bečvou, bývají plné holubů. Tržnice pod mostem je prázdná ...

Vlevo opravené kino, vpravo pivovar.

Kačenky v Bečvě ...

Socha sv.Valentýna a sv.Libora,
každá stojí na jedné straně mostu.
V roce 1948 byl kříž stržen, ale v r.2015 byl zpět vracen původní podstavec 
a v r.2017 se vrátila  zpět i kopie kříže.
Vezmeme to zkratkou kolem kostela ...
Ulička má hezký název ...
Zahneme vpravo kolem zámku ...
Tady někde dole u Bečvy bydlel Kocourek Sebíček,
 ano ten, co si teď lebedí u Ivančiny kamarádky doma.
Když není listí, je vidět hotel Apollo. Dnes už jsou ve větší polovině hotelu byty.
Pohled zpět na kostel ...
Brána u zámku Žerotínů ...
Sluneční hodiny na zámku ukazují, 
že se blíží desátá hodina, tak honem na autobus ...
Děkuju všem, kdo se mnou absolvoval cestu na autobus.
Hezký a pohodový přeju.
💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒💒

19 komentářů:

  1. Docela mě udivilo, že jsi mohla jít na preventivní prohlídku k zubaři. Myslela jsem že tyto preventivní prohlídky jsou zastavené. Já není řeším ke kterému zubařovi budu chodit protože vaše zubařka končí. A prý končí ve městě čtyři zubaři. Bude to horor. Pěkně jsi nafotila naše uličky a představ si, co jsem vůbec nevěděla, že ulička kolem kostela se jmenuje Stříbrná. :) Přeji ti hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když jsem text diktovala do mobilu, nadělal tam spoustu chyb, kterých jsem si nevšimla. Takže, abych tě nevyděsila, končí naše zubařka, ne vaše.:)

      Vymazat
    2. Maruš, chyb jsem si ani nevšimla :-)Mám zubaře o deset let mladšího, než já. Je super!

      Vymazat
  2. Díky za pěknou procházku.
    Přeji krásný den.
    Jedu za chvíli k doktorce(imunologie).Jak se mi nechce ☻☻☻
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně si se prošla...já potřebuju na kožní,jenže na kožní nemoci se často neumírá, tak v naší nemocnici z kožního je Covid centrum. Už aby bylo po všem - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, u nás je s kožním problém čekací doba 3měsíce to už je pak k ničemu, většinou se jezdí do okolních měst.

      Vymazat
  4. Zdravim,pekne jsi nafotila Valmez a me ze Stribra,by se taky libila ulice Stribrna,ha.
    Lekari vsude funguji skoro normalne,coz je taky moc dobre !
    Mej hezky a pohodovy den,Libby !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Hezká procházka po městě, kde to neznám. Já se musím taky objednat na preventivku k zubaři a už teď se mě nechce. Potřebovala bych i preventivku u obvodového doktora, ale sestřička mě říkala ať radši ještě počkám. Je toho karoňouse u nás docela hodně, tak chodím jen na nákup a šupito domů. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, měla bych jít na preventívní k obvodnímu koncen února, nechce se mi ...

      Vymazat
  6. Hezká procházka i fotografie.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  7. Hezká procházka a moc pěkné fotky. 👍👍
    U nás doktoři fungují normálně, tedy ... v pátek jsem čekala na chodbě, jedna paní v čekárně a jedna v ordinaci. Dveře do čekárny se u nás na poliklinice zamykají. V pondělí jsem byla v Motole na ORL a tam byla plná čekárna lidí.
    Přeju hezký den 💓🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, u zubaře jsem vůbec nečekala, nikdo tam nebyl, vzal mě ještě o pět minut dřív :-)

      Vymazat
  8. Prima procházka. Některá místa znám, některá jsou pro mě neznámá, takže jsi mi ukázala zase nová místa.😊
    Přeji krásný víkend.🌞⛄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emi, uličkou u kostela si zkracuju cestu na autobus, ať nemusím přes náměstí :-)

      Vymazat
  9. Libuško, krásné fotky Valmezu. Já jsem rodilý Rožnovák, ale tady jsem už 14 let a chodila jsem do Valu do školy, takže jsem si rychle zvykla a už bych neměnila:-) a Rožnov mám za kopcem, tak kdykoliv sednu do auta a jsem tam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já zase ráda jezdím do Rožnova, mám to tam moc ráda :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.