středa 27. ledna 2021

Takové to bylo krásné ...

 ... když nám napadal snížek lehký, jako peříčko.

Dnes jsme se do takové krásy vzbudili znovu,

kdoví, jaké to bude mít trvání.

 V pondělí 18.1. nám nechal mráz na oknech verandy vzkaz.
Pohodovou středu
a všem moc děkuju za návštěvu mého blogu.
⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

16 komentářů:

  1. Tady včera padal sníh.Bylo to i tady krásné.Dokonce tatínek dvou malých holčiček jim postavil krásné sněhuláky pod okny.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, my už jsme sněhuláka neměli pár let, sníh vždycky brzy roztaje.

      Vymazat
  2. Ta mrazem malovaná okna jsem si nestihla vyfotit na balkoně.Bylo to krásné a než jsem se odhodlala vzít foťák bylo po všem. Moc se mi mrazivé malování líbí. Dneska nám taky do rána napadlo ale sluníčko nesvítí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, okna ve verandě byly letos pořádně zamrzlé jen jednou :-)

      Vymazat
  3. Krásné fotografie. Mráz umí vytvořit krásné květy.
    U nás včera celý den sněžilo a dnes zatím vykukuje sluníčko.
    Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži vždycky jsem obdivola skla ve dveřích, která byla jako zamrzlá, to bývala nádhera, už se to teď nevyrábí :-)

      Vymazat
  4. Pokochala jsem se keramickými věcičkami. U nás je sněhu až, až a zase slibují další sněžení, tak letos se opravdu nenudíme a děti taky ne. Včera tady byl Martinovo kamarád, tak si to užili a moje krbovky byly opět obložený šatstvem a botama . Mrazivé malůvky jsou moc pěkný. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, my měli jeden víkend, co byla opravdová zima se sněhem :-)

      Vymazat
  5. Ahoj,je to krasa co mate u domku a na zahrade.
    Krasne privitani i krmitko !
    Tady ted sviti slunicko,vsude bilo je to parada do toho nepekneho jinak casu.
    Alespon si deti uziji zimni radovanky.
    Mej krasnou stredu Libby !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, krása už je pryč, třeba ještě napadne :-)

      Vymazat
  6. Libby, měli jste krásně nasněžíno. 👍❄👍 U nás i dne dopoledne něco málo spadlo, ale odpoledne bylo nad nulou, takže se toho moc neudrželo. Na zítřek opět předpovídají sněžení a posléze zase oblevu. Snad si s těmi zvraty příroda poradí.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, je to divná zima, padá často, ale dlouhého trvání to nemá, většinou to hned taje.

      Vymazat
  7. Libby, nasněžilo u vás krásně a trochu víc než u nás.
    Moc se mi líbí Tvoje keramika.
    Děkuji za návštěvu.
    Přeji hezké dny. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarmilko, já si na ty keramické blbinky potrpím :-)))

      Vymazat
  8. Krásné zimní momentky.U nás se sníh ztrácí,ve městě není skoro vůbec a tak za ním jezdíme.Námrazu na oknech jsem už dlouho neviděla,moc nemrzne.Nafotila jsi ji nádherně.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  9. Jituš, my míváme zamrzlou jenom verandu, protože tam není topení .-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.