sobota 16. ledna 2021

Špacír bezsněhový pokračování.

I když už u nás máme bílo,

 přesto dokončímě včerejší článek z procházky bez sněhu.

 Jdeme dál krásnou slunečnou krajinou s bombónem v puse ...

Alička celou cestu brebentila, my jsme se dozvěděli věcí ...
V dálce je bílo ...
Naše známá cesta ...
Hora Radhošť je v mlze, škoda, myslela jsem si, že ji dnes bude hezky vidět.
Vzadu na obzoru čmoudí Déza ...
Mraky nás bavily, každý v nich viděl něco jiného ...
Tady se kdysi pásli koně, pak ovečky, teď je tu prázdno.
Sluníčko sem tam překryl mrak ...
Ještě kousek po cestě dolů a jsme doma.
Alička už by si prý dala suchý rohlík, skromné to dítě 😉
Šťastně jsme došli domů.
Moc vám děkujeme, že jste to ušli s námi
a přejeme pohodovou sobotu.
⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

12 komentářů:

  1. Libuško, procházka s vámi se mi líbila, je u vás moc hezky. Pořádně jste se prošli, ani se nedivím, že Aličce vyhládlo.;-)
    Měj hezkou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, ono nevyhládlo jenom Aličce, ale všem :-)))

      Vymazat
  2. Krásné podívání.Není divu,že Aličce vyhládlo-když je taková brebedilka.Suchý rohlík miloval můj mladší syn.Jeho syn-tedy můj vnuk-ho miloval taky,ale namazaný máslem ☺
    Přeji krásnou sobotu ☺
    Tady je -6°C,ale nesněží ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mívala jsem ráda rohlík s mlékem, teď už jsem ho neměla pěkně dlouho.

      Vymazat
  3. Včera i dnes jsem se vám pěkně prošla.
    Pěknou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Bezva pokračování v procházce a fotky jsou pěkný, máte to tam moc pěkný, na procházky, jako dělaný. U nás pořád padá sníh a už ho je opravdu až dost. Ráno opět prohrnuli a posypali, mladý ráno taky vytáhl frézu a protáhl aspoň na parkovišti a na dvorku, odpoledne bude určitě pokračovat. Je to asi tak jako se říkávalo, zabíjeme pašíka, naložíme zelí, natáhneme bačkory a budeme doma odpočívat a zažívat dobroty. měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko u nás je všechno do kopce, závidím těm co mají k procházce jenom rovinku. Mě se zdá, že ty kopce nebyly tak vysoké, když jsm byla dítě :-)))

      Vymazat
  5. Děkuji za pokračování lednové procházky, kterou jsem absolvovala hezky v sedě a v teplíčku. 😃 Žiješ v krásném místě. 💓👍
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, takové procházky u počítače mám taky ráda, třeba cestuju s vámi na tvém blogu a nic mě to nestojí, díky za to .-)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná procházka. dětem venku vyhládne. I rohlík se pak stane snovou záležitostí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když přijdu z procházky mám chuť na buchtu a kafe, vyhládne i mně :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.