neděle 17. ledna 2021

V našem Kožuškově ...

Ti dva něco kují ...

Bětuška z toho usnula.
Brunda už čeká na večeři ...
Už se dočkali ...
Jenom Bětuška ví, že se musí před jídlem umýt ...
Po večeři pohádku a spát.
Brunda pod stolem u teplé trubky ...
Bětuška v malinkém košíku ... pšššt, už nerušit!
No a naši ogaři kočičí, to je kapitola sama o sobě, ale o tom zase příště😸
Krásnou neděli
a všem děkujeme, že k nám chodíte a píšete nám😺
🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾

24 komentářů:

  1. Tak mám pěkný začátek dne.Moc pěkné povídání ☺
    Přeji krásnou neděli ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Prostě mají kožuškové u vás krásný život !
    Pěknou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Chvilku jsem marně hledala ten košík, Bětuška ho celý zakrývá a přitom vedle má mnohem větší. To jsem se zas pokochala pohledem na kožušky. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš po vánocích z toho košíku nějak přetéká :-)))

      Vymazat
  4. Moc hezky je v kozuskove.
    Krasnou bilou nedeli Libby !

    OdpovědětVymazat
  5. Jasně, bez nedělního Kožuškova není správný den. Přeji slunnou a nádhernou neděli, teplo a měkko kožuškům u vás doma ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, kožušci mají všechny pelíšky měkké, ale leží tam, kde to moc pohodlné není :-)

      Vymazat
  6. Pěkná pohoda vládne v kožuškově a je to opravdu nádhera. Jak můžou vědět, která miska je zrovna jejich, no možná, že mají pořadník. Prohrnovač i posejpač už má práci dneska hotovou a u nás je taky skoro uklizeno, jen ta sněhová peřina docela roste. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, misky neřeším, ale oni nějak tak jedí na stejném místě, já je tak neřadím .-)))

      Vymazat
  7. Také jsem marně hledala košík pod Bětkou :-D Chtěla bych kočkám uplést košík, jenže mi dělalo starosti, že neseženu dostatečně velké dno... teď vidím, že si s tím nemusím dělat až takové starosti :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lili, ty nevíš, že kočka se vleze všude? Čím menší košík, tím větší kočičí radost :-)))

      Vymazat
  8. Zdravím do Kožuškova a na dálku posílám pohlazení. 🐱👍
    Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou tak krásné fotky.Kočičky jsou zlatíčka,všechny je hladím a zdravím.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, kožušci děkují za pohlazení a já za pozdrav a komentář :-)

      Vymazat
  10. Krásné fotečky. Moc se mi líbí ta jak spolu svorně večeří.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži u jídla se snesou, jenom Bětka ho má bokem. Do každého porypává, je drzá, ale jídlo si nechá sežrat, tomu nerozumím.

      Vymazat
  11. V příštím životě se chci narodit kočkou. A Ty, Libuško? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty, nebylo by to špatné, ale kdo nám zaručí, že se budeme mít tak krásně jak ti naši ...

      Vymazat
  12. Libuško, potěšila jsem se se všemi miloučkými kožušky. Zítra plánuju zahradu a moc se těčím, že konečně pohladím Mazlinku. jestli mě ještě pozná. Už jsem se na zahradu vypravovala několikrát, ale vždy z toho sešlo. Myslím, že průpravu v chození v terénu už mám, ale trochu se bojím, co tam najdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, bude zase svítit sluníčko, cesta je suchá, půjde se ti dobře. Taky se chystám na špacír jestli se bude Pepanovi chtít, samu mě to nebaví. Mazlinka tě pozná, na hodné lidi se nezapomíná ...

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.