sobota 23. ledna 2021

Ze čtvrteční procházky

Včera jsme s procházkou skončili někde na kopci,
kde je výhled na všechny strany i na komín chemičky Déza.
Sníh tu už zmizel.
Ušli jsme pár metrů, vzali to zkratkou kolem lesa a tady už je zase bílo.
Blížíme se pomalu k místu našeho bobování ...
Ještě přiblížený pohled do dálky. 
Je vidět cesta, po které jsme šli nahoru
a taky kopeček Kulíšek a za ním někde 
Ještě se ohlédneme zpět ...
Už tam budeme, ale boby sebou nemáme ...
Jsme na místě, tady se v sobotu a v neděli bobovalo.
Sníh tu ještě pořád je, nikdo tu nebobuje,
 asi nevědí, že je tu ještě pořád bílo ...
Zase pohled do dálky, chatičky, šli jsme okolo ...
V lese jsme potkali paní, měla roušku. Říkám Pepanovi: "Proč má roušku v lese?"
On mi odpověděl: "Aby nechytla kůrovce." 
Teď už jenom sejdeme kopec a jsme doma.
Tady jsme se taky vozívali, to byl fičák, až shora z lesa.
Jezdívali jsme i z boku z lesa, už je vykácený.
To musel někdo hlídat, zda nejede někdo na saních po cestě, aby nebyla bouračka.
Všechno se v našem lese změnilo, vlastně už to ani skoro les není.Samé nálety a mezi nimi malé stromečky, jestlipak se jim podaří vyrůst?
Přejdeme potok, kde jsme se mockrát se sáněma vymáchali.
Dnes je divoký a hodně kalný. To je ten, co nám teče kolem zahrady.
Projdeme kolem známeho domečku opuštěného víc jak 50let ...
a jsme skoro doma.
Ještě přiblížené pohledy kopce Helštýna a to už je pro dnešek opravdu všechno.
Hezkou sobotu
a děkuju za doprovod, bylo to s vámi bezva.

⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄ 

22 komentářů:

  1. Moc pěkná procházka.Ráda jsem viděla další kus vaší cesty po okolí.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se s vámi taky šlapalo hezky.
    Pěknou sobotu, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný kousek cesty na vzduchu, tam viry nejsou. Pobavil mě "kůrovec" - to tak někdy z člověka vypadne perla! Pochval autora a užijte si pěknou sobotu sobotěnku. Je tepleji, možná i dnes někam vyrazíte ☺ ♣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Kitty, Pepan dokáže být i vtipný, když chce :-)

      Vymazat
  4. Hezkou sobotu. Pěkně jste se protáhli. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kůrovec nemá chybu, taky je potřeba se zasmát. Cesta ubíhala hezky. Ten domeček není asi moc zchátralý, je sice menší, ale myslím, že by se dal moc dobře upravit a opravit. No chce to peníze, jako všechno. Je ho škoda. U nás dneska k ránu začalo pršet a tak jestli bude pršet celý den, tak sníh bude rychle odtávat, zatím je ještě všude, jen naše střecha už je skoro holá. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, domeček je na spadnutí, nechápu počínání majitelky, když bydlí vedle ...

      Vymazat
  6. Libuš, ráda jsem se s Tebou prošla. U nás už sníh také mizí a všude je jen voda a bláto.
    Měj fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši u nás dneska zase padá, uvidíme jak dlouho vydrží :-)

      Vymazat
  7. Výrok manžela mě fakt rozesmál ☺☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké fotky z prima procházky. 👍👍 A ten kůrovec, ten prostě nemá chybu.😂🤣
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, Pepan chtěl být zase jednou vtipný a podařilo se mu to .-)

      Vymazat
  9. Se sněhem nebo bez něj, máte v Kožuškově pěkné! :-) Opuštěný domeček mě zaujal. Vždycky, když vidím takovou stavbu, tak přemýšlím, proč už tady asi nikdo nebydlí. Po přečtení tohoto článku bych se docela svezla na bobech :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lili z domečku je mi smutno pokaždé když jdu okolo :-)

      Vymazat
  10. Jéé Libuška krásný výlet po Krhové až skoro k nám:-) jen jste mohli dojít až k nám. U nás už po sněhu ani památky, za to u vás na sáňkovacím kopci pořád bílo, děkuji na upozornění na mě:-) budu muset udělat taky procházku směrem k vám a zmínit tě:-) jinak jsi mi úplně připomněla náš les v Rožnově, kde jsem vyrůstala....skrze kůrovce jsem tam už roky nevstoupila...ne, že bych nechtěla, ale mám strach, že se mi ztratí vzpomínky z dětství na ten krásný les, smrčí hájek...jelikož , když přijedu k našim a dívám se z balkonu, tak vidím ty mýtiny....a nechci brečet a nepoznat ten krásný les...snad někdy najdu odvahu ho navštívit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, když jdu kolem lesa vždycky je mi z toho smutno. Dříve jsme tam jezdili i s kočárkem, teď tam pomalu nejde projít ani pěšky, samá ostružina člověk je od nich orvaný. Už si byla u Čertového kameňa, je v lese nad místem bobování. Teď je ho hezky vidět, když není listí, v létě ho skoro člověk nenajde. Okolo vás se taky vydám, ale až bude lepší počasí, už jsem tam dlouho nešla, ať nezabloudím :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.