neděle 24. ledna 2021

Dneska záskok ...

"Tož dnešni nedělu si beru do pracek já, Bětuška.

Už se na to nemožu dívat, panička furt čumí do počítače, 

  doplňuje ztracené obrázky ze  starého blogu. Snažím se ji pomáhat ...

... ale většinou u toho usnu.
Taky pořád někde s páníčkem cárají po venku a my jsme potom sami doma.
Ne, že by nám to vadilo, to já si potom možu prošmejdit kde co a nikdo mě nesprdne.
Nechali pootevřenu skříň, teda maju tam mimochodem pěkný binec, tak jsem si tam hned vlezla. Nic na zub sem tam nenašla, ale sedělo tam nejaké mimino a vůbec se nehýbalo, tož nevím, co to mělo znamenat. Chtěla sem volat záchranku, ale mobily si vzali sebou, tož sem mohla volat akorát z okna. To vlastně taky né, když bylo zavřené.
Hned sem to všecko řekla Jonáškovi a ten se mi vysmál, 
prý to byla Adélka panenka naší Aličky.
No nic tak jsem na ten trapas chtěla rychle zapomenut 
a začala sem dělat kraviny.
Brzo mě to přestalo bavit, nikdo mě neokřikoval. Líbí se mi když po mě pániček křičí, ať netrhám potah a panička se mě zastává.
 Musím si ještě vymyslet nejaku zábavu, než se vrátí domů.
Mobily si vzali, ale jeden foťák tu nechali, tak jsem se sama vyblejskla, to je aspoň fotka a né jak od paničky. Co říkáte, hotová modelka, lepší jak Vereška.
Hned sem si udělala ještě jednu fotku, když mi to tak šlo. 
Sem k sežráni, že?
To sem se vyřádila. Ostatní spí a vůbec si mě nevšímají.
Brunda na jednom okně ...
Cvalík na druhém ...
... no a Jonáš ve svém oblíbeném tunelu.
Mě už to taky bere na spaní a slyším klíč v zámku.
Rychle se rozloučit a dělat, že spím.
Děkuju, že jste se na mě přišli podívat. 
Až zase panička odejde na špacír, tak vám zase něco rozumného napíšu, 
mám toho ještě plnou hlavu, ale už sem toho dnes víc nestihla.
Prímovní den přeje 
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

27 komentářů:

  1. Udělala jsi všem krásné nedělní ráno.Nádherné fotky,nádherné povídání ☺☺
    Přeji krásnou neděli ☺

    OdpovědětVymazat
  2. V té současné blbé době se na tyto fotky tak krásně dívá.
    Hezkou neděli všem u vás !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky jsem se pokoukala s kočičinkama, jak si umějí krásně vyplnit čas. Dneska u nás trošku mrzne a máme zase novou zimu. Včera ráno pršelo a od asi 11 hodin pořád chumelilo a tak máme opět všude bílo, jako o vánocích. Za oknem je to pěkný, ale venku už by mě to stačilo. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko u nás sněží, včerejší sníh roztál, snad dnešní vydrží.

      Vymazat
  4. Krasnou nedeli Libby,to jsem si paradne pocetla Betuska se tedy vyradila,udelala jsi nam hezkou pohodu !Mej se krasne a pohlad za mne kozusky !

    OdpovědětVymazat
  5. Libko, já furt říkám, že máš napsat pohádky a nazvat to "Co si myslí kočičky" a ty furt né a né. Klidně i přidám korunku na vydání. Chtěla bych být kočkou u Vás....hezký den - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, děkuju, on blog je moje taková knížka.

      Vymazat
  6. Bětuško, to je parádní reportáž. Moc Ti to na fotkách sluší. Máš pravdu, kam se na Tebe hrabe Vereška.
    Mějte všichni krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětka je moc komentářem potěšena a děkuje :-)

      Vymazat
  7. Není nad to, když to Bětuška vezme do pacek, úplně to jinak vypadá. Měla bys jí to Libuško přenechat. A taky je skvělá modelka, kožíšek má jako nový. Přeju pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, asi to Bětce přenechám, má úspěch :-)))

      Vymazat
  8. Bětuška nám všechno pěkně vysvětlila a nezapomněla ani na fotečky. Bětuško, ty jsi kočka šikovná ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  9. Libuško, prosím přečíst Bětušce:
    Bětuško z Kožuškova, mohla by jsi rovnou do televize ! Super reportáž, postřehy a fotky. A jak jsi vtipně vystihla atmosféru u vás doma. Cítím tu pohodu až u nás. Zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětušce jsem to, Leni, přečetla. Pořád pomňoukávala, ona to tak dělá, když na ní někdo mluví. Takže je moc potěšena za ten zájem a pochvalu a já taky :-)

      Vymazat
  10. Toš to sa někdo má, když páníčci nejsů doma:-) náš kocur nejradši lozí do skříně a pak ho tam občas někdo zavře, ale mu to vůbec nevadí a pak tam prochrní půl dňa:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ty máš taky kocúra, to sem ráda. K baráka patří kočka nebo kocúr, jinak je plný myší :-)

      Vymazat
    2. Dokonce dva kocůry:-) jeden je briťák domácí, ale chodí pořád ven i myš uloví:-) a jeden přitůlaný k nám přišel ještě jako kotě v lednu, v mrazu...dostal najíst a mléko a už u nás zůstal:-) takže máme Apola a Rockyho:-D

      Vymazat
  11. Bětuško, ono se říká, že když není kocour doma, mají myši pré. Tady by se to dalo použít ve smyslu, že pokud není páníček doma, kočky mají pré. Na kocoury to neplatí, ti jsou líní a raději spí.
    Krásné dny do Kožuškova. 💓🐱👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, kocúři prochrápou celý den i s Brundou. Bětka to obstará za všechny, ale jak přijdeme domů tváří se jak neviňátko :-)

      Vymazat
  12. Zdravím a děkuji za příjemné počtení při pondělku. Pochval Bětušku za prímovní reportáž, moc dobře se to četlo, jako bych byla u vás doma. Přeji pěkný začínající týden, přišla jsem až dnes ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty moc děkuje i s Bětuškou, snažila se, cérka kočíčí, co mohla :-)

      Vymazat
  13. Bětuško, těším se na tvoje další vyprávění.Na trapas s panenkou se brzy zapomene, neboj. A jinak ta selfíčka ti fakt sluší. Jsi doopravdy kočka.😻😸 Pozdravuj paničku a mějte se všichni krásně.

    OdpovědětVymazat
  14. Maruš, měj se taky krásně :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.