středa 17. února 2021

Noc ...

... z neděle na pondělí byla hodně studená -17°C.

 I teploměr klepal na okno, ať ho pustím dovnitř.

To byl jediný veliký mráz, jinak bylo jenom tak do -10°C 

Nedělní den byl nádherný a slunečný. 

Maty chodil bobovat dvakrát za den. Vzal si sebou mého synovce a jeho dcerku Lilinku.

Zase se pomazlil se sousedovic Tomim ...
Vyšlápnout kopec a můžeme se vozit.
Kochala jsem se krásně bílým sněhem ...
Maty už fičí dolů za Lilinkou ...
Bylo tu hodně rušno, musela jsem vystihnout chvilku, 
kdy byli všichni nahoře.
Šla jsem se projít dál po cestě po sluníčku ...
Tento pohled se mi nikdy neomrzí.
Sníh se na sluníčku krásně třpytil, bylo to jak v pohádce.
Pomalu jsem se vracela zpět po krásně bíloučke cestě.
Děcka už byly vybobované až až, tak jsme se vydali zpět domů.
Lilinka to vzala s taťkou spodem lesa a my s Matym vrchem, tak jak jsem přišla.
To se to fičí po cestě dolů ...
Dole u potoka už mě všichni čekali.
Lilinka odpočívala na pokáceném stromě ...
Byla utahaná a těšila se domů na kakao ...
Naložili jsme ji na boby jelo se domů ...
Druhý den jsme šli znovu, sněhu se musí využít, 
podle předpovědi s ním bude brzy konec.
Hezký den a děkujeme za návštěvu.
⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

10 komentářů:

  1. Nádhera ☺ Krásné bílý snížek.Tady vydrží jen chvíli(hlavní silnice).Připomíná mi to dětství.Bydleli jsme u řeky Moravy-bylo tam tehdy(od povodně 1997 obnovené)slepé rameno.Tam se sáňkovalo a lyžovalo.To byla paráda.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný zimní nedělní čas. Správně využitý a tak to má být.
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. To je bezva, když se dá jít na bobovačku. U nás to mají děti šikovný, je kopec mimo silnici a je i dost dlouhý a sněhu je taky dost. Včera přišel Martínek úplně jako máčenka mokrý, že ještě teď ráno suším rukavice, ostatní už uschlo. Mladý mě přinesl odkladač na papíry od tiskárny a ten je pořád plný na sušení, bot a rukavic a je to moc šikovný, mám ho ze zadu na krbovkách. U nás v noci pršelo a před chvílí padal sníh asi hodinu. Jitka přijela ze školky, odvezla Tomáška a házela asi hodinu sníh, spadl ze střechy na chodník co máme od verandy, ale ještě tam je dost, tak si určitě taky máknu. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,my uz tu mame skoro po snehu,vcera uz hodne talo i ted a prsi do toho.
    Uzila jsem si te krasy jen dva dny,ale byla to nadhera.
    Krasne se deti vyradili,taky vzpominam jak jsem denne sankovala kdyz to slo a chodila domu mokra,zadne sustakove oteplovaky nebyly,jen obycejne teplaky a ty byly brzo mokra,ale kopecek jsem mela blizko domku babicky,tak houby zle.
    Nedivim se,ze sis uzivala prochazky po krasne bile ceste,ja taky.
    Mej krasnou stredu !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné zimní snímky :-)) Zimu mám ráda, klidně bych se mohla odstěhovat o několik set kilometrů severněji, vůbec by mi to nevadilo :-D

    OdpovědětVymazat
  6. V neděli bylo krásně a užili jste si to všichni.
    I my jsme si užívali krásné počasí. Jeli jsme s mužem na výlet, nechali jsme auto na kraji silnice a šli se projít. Obloha byla bez mráčku a sníh se třpytil v paprscích slunce, byla to nádhera.

    OdpovědětVymazat
  7. Víkend byl nádherný,i pondělí i když bylo mrazivo.Je dobře,že si děti konečně užijí sněhu.U nás se sáňkuje na každém kopečku a bruslí na rybníkách.Bohužel to dnes asi skončí.Trochu jsme museli cestovat a jednu chvíli pěkně pršelo.
    Libuško,krásně jsi všechno nafotila.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  8. Libby, krásné zimní fotky prozářené sluníčkem. 👍❄👍 Děti si alespoň užily zimu, jak se patří.
    Dnes už by si mohly akorát stavět přehrady ze zbytků tajícího sněhu.
    Měj hezký den.🍀

    OdpovědětVymazat
  9. Libu, byly krásné zimní dny a mě mrzí, že jsem je promarodila až včera jsem s dětmi bruslila na rybníku a dnes už to jde dolů a já ještě trochu posmrkuju a pokašlávam, ale fubguju:-) krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju všem za komentáře, vážím si jich.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.