úterý 16. února 2021

Okénko do kuchyně 306.

Dnes si dáme vývar s kapáním ... 

Z mrazáku jsem vytáhla poslední zbytek amura od vánoc,
 obalila a udělala trochu salátu.
 Měli jsme takové malé vánoce, dárky bohužel nebyly, zato sněhu byla fůra.
Nepekla jsem nic, protože mi kamarádka dovezla dva frgály 
a ty jsem zapomněla vyfotit.
Taky jsem měla z Ovocentra objednané ovoce.
Bětka při kontrole správně dodaného zboží.
Tak prý je to OK a můžeme začít konzumovat.
Děkuju, že jste se přišli mrknout k nám do kuchyně
a přeju pohodový úterní den.
🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊

14 komentářů:

  1. Taky mám dnes v plánu rybičku,ale jen filé.Je to velký svátek,protože i na Vánoce "polovička" odmítla rybu ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, Pepan rybu taky kdysi nejedl, ale u nás se ji naučil jíst :-)

      Vymazat
  2. Taky jsme měli nedávno malé Vánoce. A dnes jsem vytáhla pstruha lososovitého, k němu budou opečené brambory.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych byla spokojená a nejvíc se mě líbí ta přepravka plná ovoce, to asi tady u nás nikde není, budu se muset trošku poohlédnout. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, rozvoz ovoce je super, napíšeš si co chceš a kdy to chceš dovézt. Všechno krásně čerstvé. Pro nás, co nemáme auto je to veliká pomoc :-)

      Vymazat
  4. Mňam - dala bych si rybu se salátem. Měla jsem měla pokušení salát udělat, miluju ho. Pak nějak převládla lennost a tudíž dnes k vinné klobáse byla bramborová kaše.
    Bedýnka s vitamíny, schválená kontrolorkou Bětuškou, vypadá náramně.👍
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, salát je pro mě sváteční jídlo, dělám ho tak 4x do roka, ale k rybě prostě troška být musela :-) Bedýnky s ovocem jsou super věc, kluci rozvozci nám to hodí až ke dveřím :-)

      Vymazat
  5. Téda Libuš....dala bych si hned, nám tahá z rybníka kapry vydra...no škoda mluvit, snad do jara nějaký ten kapr zůstane a půjde pak na gril.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to jsem nevěděla, že tu u nás žije i vydra, rozhodně si vybrala dobrý revír. To by naštvalo, musíte si na ni počíhat a domluvit ji :-)

      Vymazat
  6. Taky bych si dala rybu se salátem, udělala jsi mi chutě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, bylo to výborné, pošmákli jsme si :-)

      Vymazat
  7. Libuško, tak Pepan by mě dneska asi hnal... Já měla k obědu suchou rýži, ale já to mám ráda. Byla jsem doma sama, chlapi by to nejedli ani jeden. Zítra se polepším, udělák česnečku a ptáčky s rýží. Měj se hezky v Kožuškově Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, Pepan měl rýži kdysi hodně rád, chtěl ji ke všemu, ale už se ji přejedl. Já rýži zbožňuju, když zbude jím ji i vlažnou a když si do ní nakrájím malá rajčátka, tak nemá chybu.

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.