čtvrtek 4. března 2021

Jarně ...

 ... to vypadá tak akorát přes okno. Ale doma mám jaro opravdické.

Hvězdník mi kvete jenom jeden a květy má taky letos jenom dva. 
Hyacint mi už taky rozkvetl.
Venku máme ještě sem tam zbytky sněhu na zahradě i ve dvorku.
Velké kusy ledu vyházel Pepan z bazénu.
Vrba už má jarní sestřih ...
Sněženky taky pomalu rozkvétají, těším se až bude zahrada od nich bílá ...
Včelka se marně snaží dostat do nerozkvetlé sněženky, aby se posilnila.
Na zahradě je děsně mokro, 
parkrát mi to nehezky uklouzlo a málem jsem se natáhla.
Žádné teplo zatím nepředpovídají, tak budeme čekat,
 až se bude dát venku něco dělat, moc se na to těším.
Pohodový čtvrtek
a moc si vážím vaši návštěvy na mém blogu.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

15 komentářů:

  1. Umíš vždy potěšit ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Od soboty tu bylo nádherně, sluníčko a teplo, že jsem si už polední kávu dávala na po zimě uklizené terase (ten pocit miluju stejně jako si vlézt po koupeli do čistě povlečeného).Včera si stěžovala dcera v okamžiku kdy tu pařilo sluníčko, že je u nich (za kopcem) už druhý den mlha od rána až do večera. Tak jsem se jí smála, že tentokrát na špatný straně bydlí ona. No a večer už tady byla taky a je i teď. A na zítra je v předpovědi i sníh. Já už třetím rokem nemám žádný hyacint! A to už bych nějaké zas brala na dosázení ven. Jedině co mi momentálně dělá aspoň trochu jarní náladu jsou tři prvosenky které jsem si koupila v Lidlu a teď jsem si je dala do truhlíku na okna. Ale už se chystám taky si vysadit hvězdníky, přemýšlím, že je dám všechny najednou do truhlíku a bude zajímavé pozorovat které polezou a jak brzo.

    OdpovědětVymazat
  3. Libby,moc krasne Ti to kvete,Hvezdnik,orchidej,hyacint no parada.
    Kyticky nam delaji radost v teto pochmurne dobe,vid.
    Nam tu dnes poprchava,jdu na postu,budu bohataaaa !
    Ale jen na chvili.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké pokoukání na kytičky. U nás je taky zatím ještě sníh a asi ještě připadne. Dneska není vůbec hezky, je to takový vlezlý a k večeru hlásili i sněžení, tak se ještě paní zima snaží držet vlády. Včera jsem usušila venku deku a ručníky s utěrkama, to tak pěkně vonělo, ale k večeru už se počasí pokazilo. Něco málo už mi na zahrádce kvete a už mám nachystanou půlku skleníku na setí, ale počkám ještě po té zimě co teď přikráčela až tak za týden, ono se nic stejně neuspěchá. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, krásně ti to kvete, jak doma, tak i na zahradě se to snaží.👍🌺
    Mně vykvetly opět vánoční kaktusy.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  6. Na zahradě už máme sem tam náznak kupičky sněhu, ale její větší část je s kopce, takže nějaké velké procházení nedělám. Klouže se to po trávě skoro dost.
    Teď zrovna jsou dny mlhavé,což tedy není zrovna moc OK, ale když on ten březen to na svém repertoáru prostě má. Takže jarní kvítka alespoň doma náladu vylepšují.
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, krásně Ti to doma kvete, radost pohledět. Na jaro se také těším, ale zatím to moc nevypadá.
    Měj hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Libuško, sice jsi jen o kousek níž, ale jde vědět, že je u vás o ždibet tepleji. Já sněženky zatím vyhlížím a taky máme pořád zbytky sněhu a ledu na zahradě. P.S. posílám mail: valasskahospodynkahanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Libuška, máš tam úplnou botanickou zahradu, moc hezké. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Libuško, moc hezky jarně...prosím o radu - i jiné květomilky - na podzim mi bylo líto vyhodit begonky co jsem koupila do truhlíku na chatu, jsou na vnitřním parapetu lodžie na chodbě paneláku a celou zimu kvetli i jsem to přihnojovala, jsou sice takové křehkozelené barvy, ale v koncici si myslím pořád. Můj dotaz je jednoduchý: myslíte si, že to mám zkrátit a to obrazí? Když je přesadím a přihnojím zkrácené, tak si myslím, že by se mohli zmladit...děkuji všem za reakci a přeji hezké všední i sváteční dny příští - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, když jsem mívala begonky na podzim jsem je dala do sklepa a vůbec si jich nevšímala, dle rady zahradníka. V lednu jsem je vytáhla, vypadaly jako nějaké zcvrkliny, dala na vhký ubrousek i tím přikryla za pár dní jsem viděla, že začínají pučet. Dala jsem je do hlíny a vždycky byly hezké. Určitě je ostříhej, ale nevím jestli pokvetou, když neodpočívaly ... Už begonky nepěstuju, jsou křehké, vítr mi je lámal a taky květy byly těžké a ulomily se.

      Vymazat
  11. Pěkně vám to v Kožuškově kvete :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Libuško, moc děkuji...jseš pohotová. Také jsem to tak dělávala s těmo co mají hlízy. Tohle je nějaká hybridní vypěstovaná z řízku. No v nejhorším případě....děj se vůle boží....ale mám zkušenost, že jak jsem jí ulomila, tak obrazila...přeji poklidné dny - Míla

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné rozkvetlé okno, radost pohledět, hezké dny

    OdpovědětVymazat
  14. Včem moc děkuju za komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.