středa 3. března 2021

Tak už ...

... jsem se na blogu definitívně zbavila zimy a blog dostal jarní kabátek. Vím, že ještě sníh napadne, ale už nevydrží, sluníčko je vysoko a se sněhem brzy zatočí. Takže si dnes dáme trošku vzpomínkové, ale veselé fotky, protože už máme březen. Dnes trošku léta.

Až budou letně vysázené truhlíky, 
to už nám snad bude hej a nejhorší budeme mít za sebou ...
Trošku barev nikdy neuškodí a hlavně zvedne náladu.
Nikde neslyšíme nic, co by nás povzbudilo.
Budu se snažit, abyste i nadále z mého blogu odcházeli s dobrou náladou.💖 
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

13 komentářů:

  1. Díky ☺ Kytičky ukázaly,že jaro přijde opravdu brzy.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezky Libby,ja jsem pro,bud poradna mraziva zima se spoustou snehu,coz bylo jen par dnu,nebo uz radsi jaro a kyticky.
    Pocasi pekne a pucici jaro vsem zvedne naladu,jinak pekneho nas nic neceka,bohuzel.
    Mej krasnou pohodovou stredu u hezke knihy,jako mam ja.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kytičky, ale musíme to ještě vydržet, než pokvetou. Sice sem tam už kvete nějaká ta rychlá, ale ještě pořád na ně kouká sníh. Dneska je hezky jako včera bylo a tak pereme takové to co rychle schne. Deku, ručníky, utěrky a kapesníky, ale těch je málo, hodně se používají u nás papírový. Tak snad to uschne, jinak bych musela něco odnést k večeru do koupelny, ale už to bude hezky vonět. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Jaro je fajn, ale klidně bych snesla ještě nějaký týden zimu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotečky, je pravda, že barvy nám teď chybí.

    OdpovědětVymazat
  6. Už se také těším na rozkvetlou zahradu, jen aby nás tam pustili, abych mohla něco zasadit. Zatím tam nemůžeme, ach jo ...

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, krásné květy. 👍🌺 Už se těším, až zase zabořím ruce do hlíny, jak budu obíhat s konví ten svůj bush a radovat se z barev.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  8. Libuško, to je plejáda krásných kytiček. A ty barvy. Já jsem si zatím nasázela primulky do truhlíků na okna a je to hned veselejší. Měj se dobře v Kožuškově. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné květinky.Já mám ještě z posledních dnů pár fotek se sněhem a jak je dám postupně na blog,tak už zimu uzavřu a také převléknu jarně blog.
    Libuško,měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  10. Libuško zatím se ti to daří. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  11. Libuško, u tebe je to jako v botanické zahradě, budu si muset v létě udělat kolem tebe procházku :-) Jinak nevím , jak je u vás? Ale u nás máme stále zbytky sněhu na zahradě a už vyhlížím, kdy vylezou první sněženky:-)

    OdpovědětVymazat
  12. To je krása, jak já se těším. Včera bylo krásně,ale stejně jsem na zahradu nejela,nějak jsem se nemohla vyhrabat z postele a jet až v 9 a dojít tam před desátou už pro mne nestojí za to. Jak já nevyrazím hned ráno, už po mně nic není. ��

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.