pátek 26. března 2021

Parťáci 9.

Fota: Pavel Batěk
Příběh pejska Jacka a jeho páníčka TADY
Fota: Pavel Batěk

🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾

6 komentářů:

  1. Já už ani neumím vyjádřit,jak se mi jeho fotky líbí.Opravdový umělec.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky a teď když už je tepleji, tak se jim určitě taky líp nejen pochoduje. U nás svítí sluníčko, tak budu zase něco venku dělat a to ten den tak pěkně utíká a ještě mám z udělaných kousků práce radost. Rozhážu další sníh pod verandou, tam je ještě trochu kupka, abych mohla dohrabat celý dvorek a hezky to vysychalo. Včera už jsem byla s malým i na delší procházce a to je žužo. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné fotografie.Ani bych si neuměla vybrat,která se mi líbí nejvíce.
    Přeji hezké dny

    OdpovědětVymazat
  4. Parťáci jsou prostě parťáci a prima fotky jsou prostě prima fotky.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky dvou parťáků. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.