úterý 13. dubna 2021

Okénko do kuchyně 314.

Polívku si uděláme s brokolicí ...

Rybí filé na másle s bramb.kaší a dýňovým kompotem.
Závin z líst. těsta, rychlovka, ale moc dobrá.
Děkuju za návštěvu mého okénka
a přeju klidné a pohodové úterý.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

10 komentářů:

  1. Od rána hledám inspiraci,co budu vařit.Vůbec se mi nic nechce.Asi udělám jen hustou polévku...
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mě se taky nic nechce, když se podívám z okna. To máme jaro ...

      Vymazat
  2. Já bych si pochutnala, filé z ryb už jsem dost dlouho neměla a tak bude na pořadníku. Já jsem si včera odpoledne, protože se nemohlo ven pro chumelení, upekla bůček jako na vrabce a zelí taky už mám a dneska udělám jen chlupáčky, trochu menší, jako halušky a to bude určitě na dvakrát. To se určitě malý strávníci budou radovat, oni to milujou. Polévku ještě nevím. Máme u nás dost sněhu a pořád hlásí další přísun, tak uvidíme, jak to jaro bude pokračovat. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Vsechno bych si dala,fille taky tak delam.
    Stravnici si posmakli.
    Mej hezky den !

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško, dnes bych si moc pochutnala. Filé na másle si dělám, když není manžel doma. A závin miluji, až je jakéhokoliv těsta.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži to je moje oblíbené jídlo už od dětství. Dělávaly jsme si je s kamarádkou o prázdninách na oběd a klidně jsme k nim spořádali půl pecnu čerstvého chleba. Jak jsme si namáčeli chleba do toho másla ... ještě teď cítím tu chuť na jazyku :-)

      Vymazat
  5. Libuško, děkuji za inspiraci. U tebe bych si vždycky pochutnala. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, to je dobře, že si našla inspiraci :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.