středa 14. dubna 2021

O víkendu ...

 ... bylo krásně slunečno a dokonce i teplo. Byla radost pracovat na zahradě. Mám zaseto, konečně. Ale myslím, že jsem nic nepromeškala, zase se vrátila zima, ani nevím po kolikáte už, všude leží sníh a mě to už vážně netěší. Snad je to naposled a pak už bude jenom hezky. Pár fotek z pohodového víkendu. Krokusy odkvetly a nastoupily Čemeřice.

Dělají mi radost, jsou nádherné a silné.
Toto byla moje první čemeřice, která k nám do dvorka emigrovala od souseda. Malý kousíček jsem nasadila, je vidět, že se jí u nás líbí, mám ji namnoženou na více místech.
 Kdyby to věděl soused, tak bych se nedoplatila.
Zahrádka se začíná rýsovat ...

Naťová petržel a celer naseté ...
Tak jo, přiznám se, celou dobu, jsem byla pod dozorem.

Pohodovou středu a všem děkuju za váš čas, 

co jste strávili u mě na blogu. Cením si toho.

🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

13 komentářů:

  1. Ten sníh se už nelíbí nikomu. Dnes mi napsal projektant, jak se bude měnit ten el. sloup na zahradě. Budu mít na zahradě panelovku a na ní jeřáb. A nevím kdy, asi snad příští rok. Budu přesazovat i strom arónie. Taky už máš zahrádku v cajku. A dohled odborníka je potřeba, to je marné. Tak si nyní odpočiň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, tak to by mě děsně štvalo a asi bych kvůli tomu ani nespala, kdyby se mi na zahradě mělo uskutečnit to, co u tebe. Ale nakonec to bude v pohodě a člověk se zbytečně nervuje. Snad se ti ta aronie chytne a bude zase plodit, bylo by jí škoda.

      Vymazat
    2. Však jsem také nespala. Už je to lepší,vale musím v sobě ještě najít energii a chuť a to počasí mi to nedovolí. Ale tvoje kočičky mě vždy potěší. Chodím za nimi tajně,Váni o tom nevíš. 🙂

      Vymazat
  2. Taky jsme v neděli hodně makali na zahradě, zahrádka zatím nic moc, ale mám něco naseto ve skleníku a i když je pořád chladno, tak salát a ředkvičky už se zelenají, ale s ostatní zeleninou a kytičkama raději čekám. Chtěla bych vysít letos okurky a rajčata přímo do skleníku a nějak pořád nespěchám, už jsem chtěla několikrát, ale to počasí je letos hrozný, tak mám pořád strach. Kytičky už tě dělají radost a Bětuška je správný hlídač a dává pozor, aby bylo všechno v pořádku. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, takové jaro nepamatuju a to už pamatuju hodně. Asi pak bude rovnou léto, doufám, že naráz nenastanou vedra.

      Vymazat
  3. Já s těmi krásnými čemeřicemi dopadla prachbídně. Zůstaly jen tři, zbylých sedm mi postupně zašlo. Takže jsem o víkendu to co mi zbylo část přesadila jinam, snad se jim tam bude dařit lépe a dvě ještě přesadit musím. Na jejich místo půjde rododendron. A znovuobjednat nové. Začalo to už vloni, kdy mi zašla ta nádherná plnokvětá bílá, už takový krásný trs a ta od dětí k narozeninám, a pak začaly odcházet i ty další. jediné které mi zbyly a prosperují jsou ty zelenobílé s puntíky a bez.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy mám čemeřice ze Spomyšle a byly nádherné veliké už když jsem je sadila. Když jsem je kupovala jinde do léta bylo po nich.

      Vymazat
  4. Už mne to počasí štve. Narcisy mi ještě nekvetou, jen ta moje jediná čemeřice se činí. Ty je máš tedy krásné. Dopoledne svítilo slunce, ale zima byla dosti velká. A teď po obědě, si slunce šlo dát šlofíka, takže venku nic moc.
    Měj se fajn!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani se sluníčkem je to letos bída. Už se nemůžu dočkat, až bude teplo.

      Vymazat
  5. Libuško, čemeřice Ti krásně kvete. A pan soused by se snad nezlobil. Zahrádka prokoukla, snad to budou poslední chladné dny a pak už bude teplo, aby to na zahrádce mohlo začít růst.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži marně čekáme na teplo a ono furt nikde ...

      Vymazat
  6. Čemeřice máš opravdu krásné. Škoda, že nemám souseda, od kterého by k nám nějaká ta čemeřice zatoulala. Na zahradu pojedeme snad příští týden, už se moc těším. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, on tam už žádné čemeřice nemá, nevím, kam se mu ztratily, ale nedivím se jim :-)))

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.