úterý 20. dubna 2021

Okénko do kuchyně 315.

Polívku si uvaříme kuřecí s kapáním ...

Dále budou Prezidentské řízečky podle Veruneecky 
s bramborovou kaší a oblohou. 
Jako sladký mls, byla v neděli bábovka.
Děkuju za vaše nakouknutí do mého okénka 
a přeju pohodové úterý.
☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕

16 komentářů:

  1. Bábovku jsme si dali v neděli taky.Včera obyč povidlové buchty.Budu s tím muset přestat ☺ Dnes budeme mít zapékané brambory s uzeným.Už mně vůbec nebaví vymýšlet jídlo ☻
    Přeji krásný den.Vypadá to na slušné počasí,obloha je bez mráčku...

    OdpovědětVymazat
  2. Mrkla jsem k Verunce na recept. Tak to jste si všichni pošmákli. Někdy řízečky vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, je to výborné a není to pracné a je to raz dva :-)

      Vymazat
  3. Libuško to byl přepychový oběd. Určitě jste si pošmákli. My jsme v neděli grilovali, i když bylo šeredně. Byl tu syn s rodinou a přál si to. Zdravím Kožuškov.Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, taky už bych si dala něco grilovaného, snad už se dočkám :-)

      Vymazat
  4. Já bych si určitě opět pochutnala. Já mám dneska rizoto. V neděli když jsem šla do špajzu pro švestková povidla na perník, tak jsem zjistila, že tam mám ještě červenou řepu, tak jsem hned naplánovala rizoto. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, rizoto mám ráda, dělám ho často :-)

      Vymazat
  5. Mas to krasne naservirovane a urcite i moc dobre !!!
    Dala bych si vsechno !

    OdpovědětVymazat
  6. No to je krásné jídlo - moc hezky nafocené. Největší chuť z toho mám na tu polévku. Pro kolik strávníků denně vaříte? Pěkný den. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuju. Teď, co už není mamka vařím většinou jen pro dva. Sem tam tu mám nějakého vnuka, ale dříve když tu bývala dcera s přítelem a s Matym, tak jsem běžně vařila pro sedm lidí i pro víc. O vánocích a narozeninách běžně vařím pro 13 lidí a to jsem pak ve svém živlu. Vařit jenom pro dva neumím, furt nám něco zbývá :-)

      Vymazat
  7. Prezidentské řízečky neznám, musím se podívat na recept. Jinak bych si Tvoje menu dala celé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži na recept mrkni, řízečky byly výborné :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.