pondělí 19. dubna 2021

Vtipy na třetí dubnové pondělí

 Naše vláda dokázala, jako první v dějinách zařídit,

 aby se děcka těšily do školy, lidé do práce a úplně všeci k volbám.

🍋

Dneska sem šla do obchodu a tam byla cedulka:

" Táhněte k sobě!"

Tak jsem šla teda domů.

🍋

Soudce k obžalovanému: 

"Když jste ten prsten našel, proč jste ho neodevzdal na policii?"

"Protože je na něm napsáno: "Navždy tvůj."

🍋

Panda v přírodě žere dvanáct hodin denně.

Člověk v karanténě žere jako panda,

proto, se tomu říká pandemie.

🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋

6 komentářů:

  1. Vždy jsou dobré,ale ten první je ze života.Minulý týden mi řekl vnuk:Nikdy bych nevšřil,že budu říkat-aby už začala škola ☺
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. :-) :-) :-) :-)
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Letos se opravdu děti do školy těší, ale ono je to asi brzy omrzí, náš Martin, taky už dneska maže. Vtipy jsou pěkný jako vždy a hurá do nového týdne, ale má být upršený. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško ten s pandou to je PECKA ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. U mě vede prsten, ale i další vtipy jsem vzala s pousmáním. Dobré ☺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.