sobota 10. dubna 2021

Valašské múdra

    Když je chlap potichu, přemýšlá. Když nic neříká ženská, je nasratá.

    🍀

    Všecko sa dá vysvětlit. Bohužel né všeckým.

    🍀

    Bavíja sa dvě vlaštovky a jedna praví téj druhéj: "Bude chcat." "Jak to poznáš?" "Lidi na nás čumíja."

    🍀

    To, že ti neco nekdy nedojde, neni chyba Českéj pošty.

    🍀

    Proč stvořil pánbu Evu? Aby mňél Vašek s kým zpívat.

    🍀

    Děvka... to je povolání. Ku*va... to je nátura.

    🍀

    Zkúšky sú jak ženské. Nemožete je udělat všecky a už vůbec ne napoprvé.

    🍀

    Život je krásný, ale člověk mosí byt pořáď trochu opitý.

    🍀

    Život je tak rozmanitý. Každý deň ňa nasere negdo iný.

    🍀

    Život je jak žebřík do kurníku. Krátký a posraný.

    🍀

    Začínál sem z ničeho a většinu z toho pořád mám.

    🍀

    Když majú manželé problémy, tak za to možú vždycky obě strany. Jak manželka, tak aj tchýňa.

    🍀

    Jak to má kola nebo kozy, tak s tým budú brzo problémy.

    🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀



6 komentářů:

  1. Hned tenprvní je dobrý-jako u nás ☺☺☺☺☺☺
    Přeji pěknou sobotu ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, hned po ránu jsem se pobavila. Díky.¨
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško,to nemá chybu!!
    Ty vlaštovky mě teda dostaly!!
    Přeju pěkný den!Zdena

    OdpovědětVymazat
  4. No to jsem se pobavila a zasmála. Dneska jsem byla na očkování, z kraje mi pobolívala hlava, tak jsem víc pila a myslím, že mě už bude dobře, hlava už přestává bolet, ale dám si dneska trošku klídek. U nás je zataženo a sluníčko zatím ani nevykouklo. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda, fakt jsem se pobavila. Valašská múdra jsou moudrá. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že jsem vás pobavila a děkuju za komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.