neděle 11. dubna 2021

Z Kožuškova

"Tak jsem se rozhodla, že si dnešní článek napíšu sama. 
Má tady fůru mojich fotek, nevím proč je tu schovává ..."
"Zacvičím si na vrbě ..."
"Sportu stačilo, teď si jdu odpočinout."
"To jsem zvědavá, kdy to tu dá do pořádku."
"Vyvalování na jarním sluníčku v trávě, to zbožňuju."
"Je to lebeda, takové váleníčko."
"Taky se tu dobře spí ..."
"Ještě si zahraju na modelku."
"No řekněte, že mi to sluší?"
"Abyste neřekli, dám tu i Jonáška. Ten zlobí, furt sedí v krmíku."
Cvalíček se stará, že panička se zahrádkou ještě moc nepohla,
 furt prý je zima a nedá se nic dělat.
"No tak dobrá, dám tady i Brundu, aby jste neřekli ... 
Ona stejně furt jenom spí a žeře. No, tady to vidíte."
Už musím končit, stejně dostanu sprda, že jsem ji vyčistila archív.
No co, nemá tady schovávat tolik fotek.
Tak se mějte krásně, 
děkuju že jste se na mě, vlastně na nás přišli podívat 
a krásnou neděli💖
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

8 komentářů:

  1. Já to říkám pořád,že Bětuška je nádherná.Má fotogenický"ksichtík".
    Přeji krásný den Bětuško,můžeš to předat i ostatním ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Bětuško, jsi šikovná kočička :-). Krásně jsi sem dala jednu fotečku za druhou.
    Zdravím nejen Tvoji kočičí partu, ale i vaše páničky!
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Betusko pekne jsi to nandala panicce,jses krasna kocicka,ale obcas mas nosik nahoru,no Ty si to muzes dovolit,ale obcas zminis i ostatni,to je od Tebe pekne.
    Tak krasnou nedeli preji vsem !

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuška je krásná modelka a je si toho asi dobře vědomá, jen aby jí ten hřebínek nějak nespadl. Jsou to všechny kočičiny moc pěkný a je vidět, že se o ně panička dobře stará. U nás trošku svítí sluníčko, ale není to nic moc, uvidíme, co nám přinese odpoledne. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. No bodejť by ti to Bětuško neslušelo, ten tvůj bílý kožušek se vyjímá všude a pěkně ti jde i lezení po stromě. No ale vypadá to, že příští týden zalezeš do tepla k radiátoru, zima opět přebírá žezlo. Hezkou neděli a pozdravuj paničku.

    OdpovědětVymazat
  6. Betusko, ty jsi šikulka, že bloguješ.libi se mi tvoje cvičení. Já jsem na zahradě začala, ale přestalo mě to bavit, když jsem dostala dopis, že nám budou na zahradě vyměňovat elektrický sloup a dověděla jsem se telefonicky že půjdou odspodu přes louku. Vůbec nechápu jak se na zahradu dostanou s těžkou technikou přes zídky a určitě přijdeme o ovocné stromy a keře. Mám po náladě. A to ani neznají termín. Prý 2021 až 2022.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten kočičák narvaný v budce :D :D to je dobryyyy :D

    OdpovědětVymazat
  8. My všichni z Kožuškova děkujeme za komentáře a moc si jich vážíme :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.