čtvrtek 15. dubna 2021

Venku furt hnusota ...

 ... ale bylo i líp.

Tak krásně mi leze pažitka už ji i řežu. Jenže teď se krčí před zimou sněhem.

Taky kvete první Koniklec ...
Ladoničky mi dělají radost ...
Kvetou mini Narcisy.
První letošní plný Narcis
Modelka se nanápadně protáhla, aby byla na fotce ...
Zase se objevily Fialky, letos bílé ...
Takže, jak jste jistě pochopili, to venku dnes tak nevypadá,
 ale fotky jsou z víkendu. V takovém čase, co tu panuje, mě ani fotit neláká.
Pohodový čtvrtek
a všem moc děkuju za návštěvu.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

9 komentářů:

  1. I přes to podivné počasí ti zahrádka kvete.Tady taky napadl sníh ☻
    Přeji aspoň drobet sluníčka ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Barviček máš na zahradě dost a modelka se nezapomene připomenout. Přeju, ať je brzo líp ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Tak koukám, že jsi na tom s kytičkama o dost líp než my. Fialky mě kvetou přímo u baráku, vůbec nevím jak se tam dostaly, asi mravenci je tam natahali. Bětuška musí být pořád po ruce, to kdybys potřebovala třeba něco přidržet, nebo poradit. Je to krásná číča. Měj se hezky, u nás je zataženo a s okna pořád vidím sníh. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Letošní zima si nedá pokoj, už mě to také nebaví. Obdivuji pažitku, máš ji fakt krásnou. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, ani mi nemluv...pažitku už jsem taky řezala do vaječiny venku v kotlíku na ohni...a teď mi leží pod sněhem:-( ještě, že u nás ještě nekvetou stromy a mráz a sníh jim tak neuškodí.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky. U nás je také pořád hnusně, to pak není na nic nálada.

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško zdravím do Kožuškova. Šnytlík už mě taky roste, ale nemám ho tolik jako Ty. A libeček už vylézá. Dnes tu střídavě pršelo a sněžilo, do toho velký vítr. Prostě paráda. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná podívaná na jarní kytičky. Už aby ten hnus odešek někam. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Všem vám moc děkuju za hezké komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.