neděle 25. dubna 2021

Z Kožuškova

 Naši kožušci se starají úplně o všechno,

 rostlinky na okně by bez nich ani nevyklíčily.

Dnes už jsou o hodně větší, díky Cvalíčkovi.
Když se ořezávaly stromy, tak radila zase Bětuška.
Na úklid na zahradě taky dohlíželi, radili co kde udělat ...
Tady se Bětuška zlobí, že hromádka už dávno měla být uklizená.
Samozřejmě, že jsem hned poslechla a spálila suchou ustřiženou trávu 
a zbytky z venkovního vánočního stromečku.
Když jsme všechno uklidili, tak jsme si mohli upéct i buřta.
Pochutnali jsme si všichni.
Ze stromu je aspoň výhled a je vidět kdo něco dělá a kdo se ulívá.
Kdo na mě dohlížel, když jsem smolila tento článek je vám asi jasné.
Vidíte, že v Kožuškově je všechno v cajku.
Tak se mějte krásně, užijte si neděli.
Moc všem děkujeme, že jste se na nás přišli podívat.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

5 komentářů:

  1. Dozorovat je důležité.Bětuška starostlivě sleduje,jestli kolík pod žebříkem je správně položený - aby nebyl úraz.Čemeřice jsou krásné.Kolik už existuje barevných variací.
    Přeji nádhernou neděli ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško to je fajn, když máš tolik dozorovatelů, taky bych nějakého potřebovala. A ten opečený špekáček vypadá nádherně. Přeju pohodovou neděli a snad bude aspoň tak hezky jako včera.

    OdpovědětVymazat
  3. To se to uklízí a sází, když máš tolik pomocníků. Špekáček bych si dala hned, ale od soboty jsem jen na čaji a suché housce. Včera byly k obědu bramboráky a nějak jsem to přehnala s česnekem i množstvím. Byly tááák dobré, ale teď je trochu ouvej. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné vtipy a hurá do posledního týdne v dubnu. Včera jsem byla hodně venku, bylo sice sluníčko, ale zima, jenže, mě tam dozoroval jen vítr a žádná pomocnice, ale co není, může být. Sousedi mají asi 2 roky kočičku, jmenuje se Čikyna a náš malý Tomášek jí od mala říká Žiži, tak u nás jméno zdomácnělo a je to Žižina. Dost často jí mám taky na zahrádce jako dozor a protože je u nás dost ještěrek, tak je musím před ní věčně plašit, ale náš kocourek to taky dělal. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. No jo, to se to dělá, když člověkovi poradí takoví pomocníci. :)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.