sobota 24. dubna 2021

Ze zahrady

 Potkala jsem na zahradě Bětušku, byla nějaká ustaraná. Na zahrádce prý začali úřadovat slimáci a to bylo ještě před deštěm. Hned jsem jim nasypala granule a Bětušku uklidnila, že to bude dobré. 

Ožrali mi květy Narcisů a chystali se na Modřenec.
Také v pučícím Hořci se jeden válel.

Srdíčka někomu už kvetou u nás teprve lezou.
Krásně voní Hyacinty
Rozkvetl další mini Narcis
Radost mi dělá už třetí rok modra proužkovaná Primulka.
Každý rok je větší a větší a dlouho kvete.
Postupně rozkvétají další Narcisy.
Je fajn, že nekvetou najednou, tak je aspoň zahrádka pořád rozkvetlá.
Náš nejstarší  Narcis, když jsem byla malá, měli jsme je všude.
Potom se pomalu vytrácely a léta po nich nebylo ani památky.
 Když jsme před pár lety vykopali suchý pařez, 
najednou se opět ojevily, byly zřejmě hluboko.
Zlatý déšť, správně Zlatice, na hrobečkách kožušků.
Bětuška se diví, že dlaždička nehřeje.
Jo, když nehřeje sluníčko, není venku teploučko🌞
Pohodový sobotní den
a všem děkuju za vaši návětěvu.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

6 komentářů:

  1. Krásně se ti probouzí zahrádka.Závidím ti-ale já vím,kolik to dá dřiny.Na srdíčka se moc těším.
    Přeji krásnou sobotu ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, krásně Ti to na zahrádce kvete. A Bětuška vše kontroluje, ještě že máš takovou pomocnici. :o)
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Už tě toho docela dost kvete, u nás je to všechno nejen nastydlý, ale o dost opožděný. Srdíčka teprve strkají špičky, no co se dá dělat, musím počkat. Šneci jsou pěkný prevíti, taky je tady máme a věčně je sbírám. Slimáci tady taky jsou a ti jsou ještě nenažranější. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Ti slimáci si letos nějak pospíšili, ne? Jinak obdivuji krásně rozkvetlou zahradu a také Bětku, která na všechno dohlíží.

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško hezká botanická zahrada u Tebe. Nic si z toho nedělej, u nás lezli slimáci ještě když byl sníh. Zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Na potvory slimáky jsem narazila už při čištění jahod hned na začátku dubna.
    V tom suchém listí byla hromada mladých. Koupila jsem granule, ale zatím jsem tam nebyla. Uvidíme zítra. jsem nějaká lenivá, když mi plány hatí ČEZ s tím, že nevím, kdy to všechno vypukne.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.