čtvrtek 27. května 2021

Čtvrteční

Včerejšek byl bez deště, ale vítr se zase vyřádil.
Venkovní kytky si nestěžují, myslí si, 
že je duben a nad počasím se nevzrušují.
Pod okny, kde svítí sluníčko až odpoledne, teprve rozkvetly tulipány.
Rybíz čeká na sluníčko a teplo ...
Líbí se mi modrá barva Barvínku.
Azalky pod okny ...
Pěkně dlouho mi ležel okrajník v kůlně,
 než se dostal na to správné místo kolem pařezu.
Je mokro, půda není tvrdá a práce šla Pepanovi hezky od ruky.
Pohodový čtvrteční den
a děkuju za váš čas, co jste strávili u mě na blogu.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

6 komentářů:

  1. Kéž by přišlo i trošínku tepla.My tady máme teď 7°C.Ze zahrádky máš jistě velkou radost.Je nádherná.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak hezké, když všechno kvete.....Já vysazuji truhlíky na balkon a těším se až začnu pracovat na své ( nově) pronajaté zahrádce.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kytičky i krásné fotky.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Libby,krasne Ti to kvete,obdivuji Azalky a kapradi,to mam moc rada a tohle pocasi mu naramne vyhovuje.
    Mej krasny den !

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem uvažovala o tom, že když je teď tak namoklo, že předělám obrubníky u záhonu. Mám je moc vysoko, a dost všelijak pokrouceně. Azalky mám některé úplně v květu, jiná už dokvétá, další není úplně rozkvetlá a poslední ještě ani neukázala špičky poupat. To samé rododendrony....O tom kapradí začínám čím dál tím víc uvažovat! Na místo kde mne to nebaví moc sekat a jsou tam i sasanky a prvosenky, takže by se tam i hodilo.... teď o víkendu jsem na Mníšku viděla barvínek fialový s bílým středem. Ten tedy byl!

    OdpovědětVymazat
  6. Kvete ti toho docela dost a samé pěkné kytičky. Nám ještě rododendrony ani nekvetou, zatím u sousedů kvetou bílý, ty jsou trošku rannější, ale já mám červený a žlutooranžovou azalku a ty ještě nekvetou. Jinak u nás dneska trošku svítí sluníčko, ale je hodně zubatý a mraků se prohání po nebi hodně. Myslím, že bude co nevidět opět pršet. Dneska jsem byla s dcerou na tržnici a koupila jsem nějakou výsadbu, toho co jsem sama nesela, ale dám to ještě aspoń do příštího týdne do skleníku. Před chvílí jsem dovařila hrachovou polévku a dojím zbytky br. knedlíku s něčím, asi slaninu cibulku a vejce a zítra bude sýr. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.