středa 5. května 2021

Jarně

Sobotní ráno bylo po nočním dešti zamračené,
ale nakonec se z toho vyloupl hezký den se sluníčkem.
Naproti na mezi se usmívaly pampelišky ...
Konečně pučí stromy a všechno se začíná zelenat.
Koniklece na které svítí sluníčko stále, kvetou, ostatní jsou pomalejší.
Sem tam kolem nás jezdí stará parní lokomotíva,
 tentokrát jela do Frenštátu pod Radhoštěm.
Ve výhledu mi překáží hodně věcí, třeba stromy ...
... nebo telefonní sloup, který už vlastně k ničemu není.
Škoda že jsem to nestihla v té mezeře ... vláček je fuč.
Ještě jsem ho slyšela, jak jel zpět, 
ale to neměl otočenou lokomotívu a vypadal divně. 
No a zase další sloup ...
Odpoledne přijel Maty a opekli jsme si buřty ...
S dcerou jsme si dali v pergole vínko.
Bylo to příjemné posezení.
Pod stolem byli zase šmíráci, musí vědět o všem, co se kde šustne.
Jonášek nastražené uši, Bětka dělá, že neposlouchá, co si vykládáme ...
Pořád fouká hnusný vítr, třeba v pondělí se nedalo jít vůbec ven,
vzduch úplně "voněl", jak v zimě, když je sníh. 
Príma středeční den a děkuju za váš čas, 
co jste strávili u mě na blogu.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

7 komentářů:

  1. Ten,kdo jezdil ještě "na páru",tak se potěší jakýmkoliv pohledem...
    Závidím posezení s dcerou.Tady "TO" pořád poletuje okolo.Tak se nestýkáme.
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. V tomto příspěvku je všechno co mám ráda, narcisy, pampelišky, růžové víno, opečené špekáčky a samozřejmě kožušci, ti nemůžou chybět. Krásné ráno.

    OdpovědětVymazat
  3. Už tě toho kvete docela dost, u nás je všechno strašně zpožděné. Koniklec kvete jen jeden květ, narcisky začínají jen pár kvítků, ale jsem ráda i za to. Modřence bílé a modré, už se také snaží, puškýnije má květy až na zem a asi stonky přemrzlý, no je to slabota. Jo a kvete nám žlutá bluma, ta kvete vždycky úplně jako první strom, je krásná, je to velký strom, ale nevím jak to dopadne, na opylovače je zima. Když vystrčím nos ven, tak se mi nechce vůbec nic a jen tak trošičku něco málo podělám na zahrádce a šup honem ke kamnům. Taky se nám začínají probouzet mravenci, ráno už šmejdili v kuchyni. Nikdy jsem je tady neměla, ale už loni tady byli a letos už to zkoušejí zas, to bude zase boj. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Libby,to je krasnych fotecek,lokomotivu tam nakonec mas,on je zazrak to v te spleti vetvi a sloupu,trefit.
    Vzpomela jsem si na moje dojizdeni vlakem do uceni,prvni rok jeste s patou a drevenymi lavicemi a dalsi uz Pantografem pohodlne rychle.
    To vinko vypada moc pekne,je sladke,ja si do cerv. Vina leju colu,jinak me nechutna,ha.
    Mej krasnou stredu,mame tu zatazeno a vetrno.

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, krásně se nám to tu zazelenalo viď? Matěje jsem z okna taky viděla, jen než bych vyletěla ke kolejím, tak by byl pryč. Snad brzy bude jezdit s ohlášením:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně ti všechno kvete. Koniklece mám ráda. To je super, že vidíte na parní vlak. V pergole s vínečkem nemůže být jinak než dobře.

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, mašinka je jako z pohádky. A ta neotočená fakt vypadá divně. Na buřtíky jsi mne nachytala, mńam. A šmíráci mne dostali, nejsou vidět, ale ví všechno!:-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.