čtvrtek 6. května 2021

Jedno ráno

Bylo po dešti a šnečci vyrazili na výlet, nevím proč zrovna na naši branku.🐌
Omamně voní narcisy, jejich vůni mám ráda.
Tulipány mají velké zpoždění ...
Růžový modřenec je hodně bídny proti tomu bílému.
Hezký čtvrtek
 a všem děkuju za návštěvu.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

9 komentářů:

  1. Hyacity se moc líbí,ale nesnesu jejich pronikavou vůni.
    Tito špeci jsou spokojení.Oni si najdou místečko,kde je nikdo nebude rušit-s lidmi už to nějak zvládnou ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Hyacinty voní hodně, mě tam vůbec žádný nekvete, možná, že už tam ani nejsou. Šnek je prevít, on toho zničí taky hodně, všechno okouše, jako slimáci, ale ti to spasou celý. U nás je zima a pořád zima, mě už to nebaví, já chci teplo. Snad příští týden bude líp. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško zdravím. Hyacinty mám moc ráda, letos jsem dostala dva takové maličké zalité ve vosku. Modřence máš hezké, ty já nemám. Zato slimáky a šneky jo, těm se u nás líbí a všechno zničí. Dřív jsem pěstovala plno kytiček, ale omezila jsem to kvůli nim. Zlikvidovali všechno, i afrikány, které je prý mají odpuzovat...Teď dávám všude hlavně květináče s muškátama, ty jim nechutnaj.Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Libuš, hyacinty mám také v záhonku, kousek od branky a ta vůně... Ale šnečky jsem letos ještě neviděla, u vás si jich vyšlo na špacír pěkná rota.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Šnečci jsou na vandru na a vaše branka jim stojí v cestě. 😀 Krásně ti to na zahrádce kvete a voní.

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško, přesně tohoto šnečka jsem měla včera taky na zahradě. Hyacinty voní kouzelně, jejich vůni mám velmi ráda. Kvete Ti to na zahrádce nádherně. Tulipány letos kvetou nějak na etapy, některé jsou rozkvetlé a jiné teprve kvést budou.
    Moc se mi líbí ty bílé a žluté hyacinty , moje uhynuly a tak si budu muset dokoupit.
    Libuško, měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  7. Letos je mnoho takových žlutavých šnečků i u nás. Asi i proto, že dost prší a jsou nápadnější ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Libuško, těmi šneky jsi mi připomněla dětství:-) chodili jsme na ně s bráchy do šípkového keře u nás na Koryčankách v R.p.R.:-) byli tam i ti barevní i červení a i ti velcí:-) děkuju za vzpomínky...u nás se sem tam objeví ti velicí:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Libuško, že by šneci měli branný závod?! :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.