úterý 11. května 2021

Okénko do kuchyně 318.

 O víkendu jsme měli návštěvu Ivanku a Honzíka.

Polívka byla kuřecí ...

Kuřecí placičky s bramb. kaší ...
... chutnaly všem.
A něco na zub bylo sladké i slané.
Krásný úterní den. 
Všem děkuju, že jste přišli ke mně na blog
 a třeba nabrali inspiraci.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

5 komentářů:

  1. Ty jsi tak pracovitá!Je vidět,že máš vaření ráda.Já to(bohužel)považuji za nutné zlo.Nějak mě to poslední dobou nebaví ☻
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško zdravím. Opět samé dobroty. Ten skleněný stojan, co na něm je závin, mám taky. Je to památka po babičce. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško, zase bych si pochutnala. Já dnes budu mít filé na másle s brambory a dám si k tomu broskvový kompot.
    Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych určitě snědla všechno a pochutnala bych si. Zrovna jsem před chvílí přemýšlela co budu zítra vařit, chtěla jsem něco z kuřecího, tak uvidím, jestli to nebude něco podobného. U nás je moc hezky a kdyby bylo i zítra tak krásně, tak budu na výsost spokojená. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Samé dobrůtky, klidně bych se nechala pozvat. Přeji hezké dny 😀

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.