pondělí 10. května 2021

Vtipy na druhé květnové pondělí

Zastaví policisté pana Nováka.
"Pane Nováku, slyšeli jsme , že o nás vyprávíte vtipy,
které se nezakládají na pravdě a dělají z nás negramoty.
Vy nevíte, že polovina policistů jsou středoškoláci 
a druhá půlka vysokoškoláci?"
"Jo, pánové, tak tenhle fór ode mě není."
🍀
Podnikatel platí v hospodě útratu a číšník mu povídá:
"Nic mi do toho není, ale víte, že tu chodí i váš syn?"
"No tak ať chodí, plnoletý je, tak co."
"To samozřejmě, já jen jestli víte,
 že obvykle dává dvojnásobné zpropitné než vy."
"Tomu se nedivím, jenže já nemám tak bohatého otce jako on."
🍀
Každé ráno pravidelně cvičím.
Hned jak se vzbudím, zavelím si nelítostně:
"Nahoru, dolů!" Po třech krušných minutách si řeknu:
"A teď druhé víčko!"
🍀
Před dovolenou žádal pan Vodička po lékaři prášky na spaní.
"Tak co, pane Vodičko, pomáhají vám ty prášky?" ptá se lékař po dovolené."
"Jéje, pane doktore a jak. Napište mi prosím vás, ještě jednu dávku.
Dřív to bylo vždycky řečí a teď, když přijdu po půlnoci domů,
moje žena po třech prášcích spí jak zabitá."

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

4 komentáře:

  1. Tomu říkám veselé ráno ☺
    Přeji krásný sluníčkový den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Veselý začátek nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško Ty nezklameš...Zdravím Tě moc do Kožuškova. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. 😀ten poslední je nejlepší.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.