sobota 8. května 2021

Sobotně

Počasí je pořád podivné, ale zase není sucho, protože sem tam zaprší.
Sice pořád fouká studený vítr, někdy je v něm cítit i sníh. 
Když zasvítí sluníčko a jsme v závětří, tak je i příjemně.
Jenom ty noci by mohly být teplejší dnes bylo v 5h ráno 0°C.
Mrkneme se na zahrádku, protože kytky se rozhodly, 
že budou dělat parádu navzdory počasí.
🌺
Tulipány, jak popršelo, rozkvétají rychlosti blesku.
Jeden den a druhý den ...
Tady je popohnal ke kvetení Jonášek ...
Jinak na všechno dohlíži Bětuška ...
Narcisy rozkvétají postupně a to je fajn, pořád nějaké kvetou.
Bledule letní, asi ji přesadím, tady se jí moc nedaří.
Plný modřenec se krásně rozrostl.
Barel už zase zdobí hrníčky a je plný dešťovky.
Pěknou a klidnou sobotu přeju
a děkuju za váš čas, co jste strávili u mě na blogu.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

4 komentáře:

  1. Krásný pohled je na tvou zahradu. Snad se i já na tu svou zítra dostanu. Bránilo mi počasí a pak i Michalova nemoc. Pracoval minulý týden s pozitivním spolupracovníkem a i když měl v pondělí M. Negativní test, tak nemohl v úterý do práce, protože začal kašlat a zvýšila se mu teplota. Museli jsme být doma. Děsila jsem se izolace, pokud by byl pozitivní. Testy měl až ve čtvrtek a v pátek už výsledek negativní. Spadl mi kámen ze srdce. Je to opět asi jen bronchitida. Hned jsem šla od radosti na procházku. Škoda, že je ráno vždy taková zima. Jet na zahradu až v půl desáté už pro mne není. Jak nejedu hned ráno, jsem k ničemu. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherně ti kvete zahrádka.Máš se s čím radovat.Vrchní kontrolor(Bětuška) je taky spokojený.
    Tady je -1°C a taková mlha,že by se dala krájet.
    Přeji klidnou sobotu ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Už máš kvítečků docela dost, u nás je to pořád stejný, skoro nic. Ale kvete krásně bluma, ta je hodně rychlá a je veliká, tak je to kytice moc krásná. Snad hmyzáčkové dost i v té zimě opylí, aby bylo něco na zub. Bětuška koukám je nepostradatelná, kdyby tam nebyla, tak by určitě moc chyběla, kontrolor musí být. U nás po ránu krásně vykukovalo sluníčko a už se to opět mračí, jako už několikátý den, já se toho tepla snad letos nedočkám. Měj hezký den. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Zahrádka je fakt parádní, u nás toho moc nekvete. Narcisek mám pár a ty už jsou odkvetlé a tulipány nemám, takže si budu muset počkat na letničky a muškáty, zdravím 🌹

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.