neděle 9. května 2021

Kožuškov v akci

Náš feťák Jonášek. 
Libeček a Medvědí česnek ho fascinují,
furt tam má vražený čumáček.
Na kohopak tam ta Bětuška číhá?
No jasně na Jonáška ...
A už se honí ...
Jonášek poslouchá jak roste tráva ...
Už se po něm shání i Cvalíček ...
Bětuška se zase nenápadně dostala na fotku.
Tak si tu teda pár takových zkažených fotek dáme.
Nebo vylepšených, jak mi mňoukla do ucha Bětka?
No a ještě našu krasavicu největší, Brundu.
Mějte pohodovou neděli
a všem děkujeme, že jste se na nás přišli podívat.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

5 komentářů:

  1. Opět moc milý článek nedělní. Jak já bych je ráda pohladila. Betuška fotky vylepšuje. Příběhy tvých kožušků mě moc baví. Mějte hezkou neděli. Já na zahradu nejedu, mám teplotu a kašlu. Asi jsem se na větrné procházce v pátek nachladila.

    OdpovědětVymazat
  2. Kožušci jsou parádní.Už se jim otevírá celá zahrada...
    Přeji krásnou neděli-svátek matek ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem se zase pobavila čičinama, jako každou neděli. U nás se klube dnešní den, jako moc pěkný, tak už mám plány, co všechno chci udělat a stihnout. Naši kluci mají rýmu a kašel, tak ani dneska nejedou k babičce, aby je něčím nenakazili, tak budeme asi všichni hodně venku. Vařena mám a pečeno taky, tak můžu makat bez přestávek. Měj hezkou neděli. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško, nejvíce mne pobavily nepovedené neboli vylepšené fotky! To jsem taky dobře znala! Měj krásné dny! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, krásně ti to kvete a libeček a medvědí česnek máš nádherný.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.