neděle 16. května 2021

Z Kožuškova

 Poslední dny nám pršelo a prší i dnes. 

Jonášek se vyšel podívat jestli už bude konečně sluníčko.

"Jak se tak dívám, půjdu na to sluníčko čekat domů."
"Co to tady je zase za tašku? Musím se podívat co v ní je."
"Zase nic pro mě."
Křeslo už je prázdné tak se to musí využít. 
Venku to za moc nestojí, je nejvyšší čas jít lenošit.
Brunda vlastně lenoší pořád, jenom sem tam, vymění místo.
Tady se ji zrovna zdá, že skáče šipku do vody.
Bětka zjistila, že v tašce pro ní nic není a šla raději spát.
Pohodovou neděli
a my všichni z Kožuškova děkujeme za vaši návštěvu.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

9 komentářů:

  1. I když je zase škaredě,kožušci si užívají každý den.
    Přeji klidnou neděli ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Snad se kožušci dočkají sluníčka a my taky. Přeju pohodovou neděli do Kožuškova.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné povídání. U nás se mračí a v noci a ještě i ráno pršelo, tak bude dneska ze zahrádky asi peciválový den. Ale včera až do odpoledne jsem toho zvládla docela dost, tak když dneska nic neudělám, tak snad zítra bude aspoň trošku kloudně. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško, moc pěkné počteníčko u kávičky. Kožušci se mají u vás skvěle i když počasí nestojí za nic. Taky vyhlížím sluníčko jak Jonášek a nějak se mu nechce. Moc se mi líbí ten vyšívaný polštářek u kterého hezky spinká Brunda.
    Měj se krásně a pohlaď za mě kožušky.

    OdpovědětVymazat
  5. U nás zrovna teď vykouklo slunce, ale nevím, nevím, jak dlouho se na nás bude usmívat. Nebe je takové všelijaké.
    Kožušci se nějakým počasím vytočit nenechají :-). Poprvé jsem si všimla, jak Jonášovi sluší jeho pruhovaný ocásek.
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško zdravím Tě. Hezkě povídání a fotek. Mohla by jsi vydat knížku o Kožuškově, bylo by to pěkné čtení...Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky z Kožuškova. Stejně jako Jonášek vyhlížím slunce, dnes odpoledne konečně svítí.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotografie.Jonášek se zelenou přírodou krásně ladí.Je neuvěřitelné,kde dokážou kožušci usnout.Někdy si říkám,že je to nepohodlné.Jsem zásobena fotkami od sestry.Naše Modřinka ta má ráda hodně pohodlí a tak se uvelebuje na klasických místech.Obsadila mi moji kancelářskou židli u počítače.Už jsem ji odstavila a sedím tu na ne moc pohodlném křesle.Snad se dočkáme zase sluníčka.
    Libuško,měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím vás všechny. Mějte se tam stále krásně, i když sluníčko také někde pospává.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.