pondělí 17. května 2021

Vtipy na třetí květnové pondělí

Baví se babky v domově důchodců:
"Já mám tu Astru Zenegu."
"Já mám ten Pfizer."
Ptají třetí a ta odpoví:
"Nevím."
"Tak to máš Alsheimera."
🌞
Víte na co musí dát chlapi pozor, když dostanou Kopřivku?
Aby se o tom nedozvěděl Kopřiva.
🌞
Na úřadě práce.
"Vaše profese?"
"Krajinný disigner."
"A obsah práce?"
"Řídím buldozér."
🌞
Manžel se ptá své ženy:
"Aničko, po kom má náš syn, tak kudrnaté vlady?"
"Ty si ale strašný sklerotik, 
zapomněl si, že jsem tehdy měla trvalou?"

🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

6 komentářů:

  1. Pěkné vtipy a přeju hezký start do nového týdne. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem se těšila,až to otevřu ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Smích léčí, tak díky za skvělou léčbu 😁

    OdpovědětVymazat
  4. Trvalá vede, ale i tak všechny super.😀

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, díky za vtipy. Ten s s babkama je dobrej...Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.