středa 16. června 2021

Co je nového ...

V sobotu po 18 hodině se kroužkovaly Bukáčkovy děti,
 čápata v Mladých Bukách. 
Byla to pro mě dodívaná.
Že to proběhne v takovém klidu a pohodě jsem si nepředstavovala.
Bylo vidět, že pán to dělá s láskou a s čápy to umí.
Dostali jména Pankrác, Servác a Bonifác.
Je vidět, že je Bukáček dobře vychovává, pěkně drželi a k pánovi měli respekt.
Kdo to neviděl, tak TADY je video.
💖
A teď se jdeme mrknout na zahradu.
Ještě minulý týden vypadal Zimolez takto.
Teď už vesele kvete.
A taky nádherně voní, nikdy jsem si toho nevšimla, jak má krásnou vůni.

Kaly mají všechny na květ, jsou letos natáhlé, 
byly dlouho doma a natahovaly se za světlem i když byly na oknech.
Balzamína v kočičce má obří květ...
Zuzance se taky začíná dařit.
Keře naproti ve břehu před čtyřiceti letý sázel můj taťka. 
Byla tam i Zlatice, ale ta se nějak vytratila,
když obec keře jednou ostříhala až u země.
Teď tam kvete tuším Hloh, růžička byla kdysi plná, tmavě růžová, 
teď se z ní stala obyčejná světle růžová.
Hezkou středu
a děkuju za vaši návštěvu.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

13 komentářů:

  1. Libuško, díky za krásný článek. Podívala jsem se i na video, bylo vidět, že pán to s nimi umí. Já sleduji čápi v Třebíči, je to úžasné jak rostou.
    Obdivuji tu krásu, co máš na zahradě, zimolez je nádherný.
    měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, taky sleduju víc čápů, aspoň jednou za den na ně mrknu, co je kde nového.Zahrada není taková, jak jiné roky, ale snaží se to dohnat :-)

      Vymazat
  2. Mám moc ráda články o kytičkách.Hlavně když jsou tam moje milované "zuzanky".
    Přeji krásný horký den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, vím že máš ráda Zuzanky, ale už je nemáš kde pěstovat, škoda.

      Vymazat
  3. Kroužkovalo se taky nedaleko od nás v Bohuslavicích. Tam dostala kroužky 4 čápáta - Brunclík, Horymír, Šemík a Vesna.
    Kvete Ti to na zahrádce moc krásně.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani do Bohuslavic taky sem tam mrknu. Čápata mají hezká jména :-)

      Vymazat
  4. moc se i líbí Zuzanka jak kvete. Máš ji ze semínek nebo kupuješ sazenici? Já ji několikrát zasela ze semínek, ale ani jednou mi nic nevylezlo. Nevim kde dělám chybu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, vždycky jsem si Zuzanky pěstovala ze semínek, ale poslední dva roky mi nevzešly, tak kupuju sazeničky. Takže neděláš chybu nikde, nejsi v tom sama :-)

      Vymazat
  5. Libuško, moc Tě zdravím. Info o čápech je tak hezkě. Přesně tenhle zimolez jsme také měli, ale pak nějak zašel. Byl moc hezký a tak krásně voněl. Teď na jeho místě stojí pergola. Tvoje menu z minulého příspěvku bych také ochutnala, byla to určitě dobrota. Jako vždycky od Tebe...Nestačím obíhat blogy, musím se polepšit ! Ahoj, zdravím Kožuškov. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to já se musím zase polepšit v odpovídání na komentáře, jsem na to lajdák, ale moc si komentářů vážím. Děkuju, že si přišla, i když nemáš čas :-)

      Vymazat
  6. Všechno ti krásně kvete a hodně moc se mi líbí zimolez, jen nevím, kam s ním. Měj se fajn 🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zimolez máme letos hezký. Bývá na něm hodně mšic, ale loni jsem ho dost ostříhala a letos mi dělá radost :-)

      Vymazat
  7. To jste mi zase pohladila dušičku ,to je nádhera ,děkuji Alena z Jablonce

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.