čtvrtek 17. června 2021

Zase je tu čtvrtek ...

... čas strašně rychle letí. 
Příroda dohání, co na jaře zameškala.

Máme vedra jako v létě.
Kvetou růžičky. Večer je poupátko a do druhého odpoledne je rozkvetlá.
Begonii jsem dostala jako dárek k nějakým objednaným kytkám už loni. 
Takovou bych si nikdy nekoupila, ale letos se mi začíná líbit, hodně kvete a listý má nádherně lesklé. Je mazaná, ví jak se mi zalíbit.
Kvete Vajgélie ...
Panská tráva, tak jí říkám já, správně Chrastice se dala do květu,
 květy jsem otrhala, je z nich pěkná kytka, dala jsem jí do kůlny sušit.
K mé radosti rozkvétá Zvonek dalmatský ...
Růžová Zuzanka se také činí ...
To by pro dnešek mohlo stačit. Každý den mě na zahradě čeká nějaké překvapení.
To teplo dělá se zahrádkou zázraky, ale mohlo by zapršet.
Hezký den a děkuju, 
že jste přišli na návštěvu mého blogu, moc si toho vážím.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

6 komentářů:

  1. Pěkná odměna za tvoji celoroční práci ☺
    Přeji krásný horký den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký den Libuško, přesně tuhle bílou begonku jsem na jaře pokrátila, přez zimu byla na lodžii na chodbě. To co jsem skrátila moc tak se zvojtilo, ale je to takové slabší a pak sem se zalekla jak jsem to zkrátila, tak ty co jsem nechala delší kmínek, tak jedou jako blázen. A též omladky, co mi některé bylo líto vyhodit,tak zakořenili. Dělají mi radost...- Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, už si vzpomínám, kdysi si o ní psala. Vůbec jsem nečekala, že bude tak hezká :-)

      Vymazat
  3. To je fakt, že docela dlouho to na zahrádce vyčkávalo, ale teď to rozkvétá každým dnem. Ty máš zahrádku samý květ.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, zjišťuju, že se mi hodně kytek vytratilo, bývalo to barevnější.

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.