sobota 12. června 2021

Objevil se ...

Tak přece se mi objevil žlutý Orlíček, myslela jsem, že už ho nemám.
Třeba se objeví i ten žlutý Lupinus i když o tom pochybuju.
Kopretina řimbaba vždycky hodně kvetla ve velkých trsech ...
... letos mám dva malinké trsy s pár květy a ještě divně vybarvené.
Máky kvetou, těm ani ta jarní zima neuškodila.
Začína kvést Astra alpská.
Smrk má výhonky bude z nich med na zimu.
Pohodový sobotní den
a všem děkuju, že se u nás zastavili a prošli se po zahradě.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞 

8 komentářů:

  1. Máky rozsvítily celou zahrádku.Žluté orlíčky jsem ještě neviděla.Dnes jedeme obdivovat zahrádku syna.Už se moc těším,ale má pršet.
    Přeji krásnou sobotu ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi u nás neprší a už je hodně sucho, denně zalívám, ať mi ta krása nezvadne ...

      Vymazat
  2. Máky jsem si vzala na paškál a mám vypsaných šest odrůd, které bych ráda měla. Orlíčky mám jen v barevnosti modrá, bordó, růžová, černofialová, fialová a bordó-bílá. Hele, ty jsi mi posílala nějaký plnokvětý orlíček? marně přemýšlím, kde se mi tu vzaly některé barevnosti, ale nějak mi napadá, že jsme se o orlíčku spolu bavily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, posílala jsem ti plný orlíček červený a fialový. Jestli se mi udělají semínka na tom žlutém, pošlu ti :-)

      Vymazat
  3. Žlutý orlíček také vidím poprvé. Vlčí máky jsme dnes viděli podél silnice, ale nebylo kde zastavit, abych je nafotila a docela mě to mrzí. A plno bílých kopretin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, ten žlutý orlíček jsem si kdysi koupila, ale teď ho mám úplně jinde. Nevím, kdo mi tu tajně v noci hospodaří :-)

      Vymazat
  4. Orlíček je krásný. Třeba vykvete i lupinus. Zahrádku máš jako ze škatulky. Mně žerou kytičky slimáci. Když je nemohu sgbírat každý den, tak tam mají ráj. Modrých granulek si asi už nevšímají. Musím nějaké fotky dát na blog.:-D.Měj se hezky. Za 10 dní už mohu do Fontány bez testu. Jak jsi na tom ty? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, pochybuju, že by mi žlutý lupinus ještě vykvetl, koupím si nový a nasadím ho dál od ostatních. Slimáci jsou i tak kde mám trvalky a nezalívám, jsou to zmetci. Mám druhé očkování až v červenci. Už mi ta Fontána chybí :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.