neděle 13. června 2021

Kožuškoviny

Bětce je vedro, chladí se u Libečku 
a já si pořád říkám, co používá za parfem, že voní jak polívka.

Zbožňuje koprovku, tak jako já. Čeká ji dám umýt talířek.
Dočkala se, nikdo ji talířek nevyfouknul.
Jonášek na ranním sluníčku ...
Zase na něco číhá, doufám, že mi nedonese domů myš, jako obvykle.
"Našel jsem si stínek, ale moc pohodlné to tu není."
Brunda dospáva ve večerním sluníčku ...
... za chvíli vyrazí na noční lov a vrátí se, jako vždycky když je hezky, až ráno.
Cvalíček zbožňuje poleženíčko v průvanu ...
"No tak foť, mám ještě venku práci ..."
Krásnou neděli
a všichni moc děkujeme, že jste se za námi přišli podívat.
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

14 komentářů:

  1. Zlatíčka.Vždy zvednou náladu a vždy něčím potěší.Neumím si představit život bez mé Modřinky.
    Také má ráda všechno od mléka.Jak si ráno namažu něco s lučinou,už čeká,že dostane kousek na talířek.
    Libuško,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, taky si nedovedu představit život, bez našich kožušku. Naše Bětka mi jednou olízala med z chleba, cítila tam máslo :-)

      Vymazat
  2. Hned je kožuškům do "hopsa-hejsa".Užívají si sluníčka.A já proč je mi Bětulka nejblíž! Taky miluji koprovku,ale jsem v rodině jediná,tak ji nevařím.
    Jednou jsem si ji dala v Tescu.Vychutnávám si ji.Přijde ke mně muž:"Dobrý den,nejste z Moravy?".Koukala jsem na něj opravdu ošklivě."Že máte ke koprovce brambory...moje maminka to jedla taky jedině tak".Tady dávají ke koprovce houskový knedlík,maximálně bramborový...Totéž mám i se špenátem ☺ ☺ ☺
    Přeji krásnou neděli všem ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jasně ke koprovce jedině brambor, Pepan preferuje knedlík. On to má z domu, jeho mamka ji vařila sladkou s knedlíkem, jak já to nesnášela. Dlouhou dobu jsem mu musela trochu odkládat a sladit jak miminu. Jednou jsem na to zapomněla, snědl ji a asi mu chutná víc, jak ta sladká. Špenát dělám s bramb.knedlíkem. to mám ráda :-)

      Vymazat
  3. Neděli začínám snídaní a reportáží z Kožuškova, jinak by mě ani nechutnalo. Obdivuju Brundu, že ač už je důchodkyně, tak je pořád akční. Koprovku na rozdíl od Bětušky ráda nemám, ale libeček mně tuze voní. Přeju všem do Kožuškova pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, to si mě potěšila, že snídáš s našimi kožuškami :-)Brunda, když ji chytne blbá, tak řádí jak černá ruka, ale většinou prospí. V létě se v noci toulá.

      Vymazat
  4. Hezká reportáž z Kožuškova. Stejně jako Bětušce mi voní libeček a mám ráda koprovku.
    Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, Bětka je hrozný feťák, teď se zase zaměřila na květy Kaly :-)

      Vymazat
  5. Libuško, nejvíc se mi líbí ty dvě fotky s Bětuškou u talířku a nad talířkem. Omáčková Bětuška. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loty, tak s ní obědvám denně. Už mi párkrát vrazila packu do talířku, následoval lepanec a uražená odešla :-)))

      Vymazat
  6. Ahoj Libby,taky mam rada koprovku a jedine s vejci a brambory.
    Kozusci si kazdy najde co ho tesi a maji se dobre.
    Kranou slunecnou nedeli preji Vam vsem !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, mám raději maso, ale vajíčkem taky nepohrdnu :-)

      Vymazat
  7. Zdravím do Kožuškova, taky neděli začínám snídaní s Kožušky. Teď je hodně práce, takže jsem chytla absťák a došla jsem si pro porci pohody až dnes. Děkuji za písání, už mi chybělo ☺ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, děkuju že si přišla i když máš práci venku a udělala sis čas, moc si toho vážím :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.