úterý 22. června 2021

Okénko do kuchyně 324.

Polívku si dnes dáme kuřecí s písmenky.

Dále si uděláme takovou rychlovku,
 těstoviny s rajčatovou omáčkou a sýrem.

A další rychlovka ke kávě.
Něco ke svačině či večeři ...
Ještě mrkněte co mi namalovala, při snídani, káva na hrníčku💖
Klidné úterý a děkuju, 
že jste nakoukli do mého kuchyňského okénka.
☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕

7 komentářů:

  1. Dnes bych nepřijela ☺ Já udělám čočku na kyselo s vajíčkem.Už se těším...Ale štrúdlík bych si s kafíčkem dala ☺
    Přeji krásný den-tady prší ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes bych si pochutnala. Jsem doma sama a tak si udělám jen brambory s podmáslím, už se těším.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško,zrovna přemýšlím co k obědu.Moc se mi vařit nechce i když už není horko.Špagety je dobrá varianta.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Presne jako Ruza,bude obed jen jeste okurkovy salat.
    Jsem stastna,ze je chladneji,zalito,parada.
    Mej krasny den !

    OdpovědětVymazat
  5. I káva umí malovat srdíčka, to je super 🧡

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško, máš srdce na dlani, tak je jasné, že ti káva nemohla namalovat nic jiného, než srdíčko. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, sáhla bych po svačince, je krásně barevná. My dnes měli podobné jako Ty - špagety po milánsku z mletého masa, já měla místo těstovin nudle z cuket na másle osmahlé.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.