středa 23. června 2021

Je to 7. let

 Ano, včera ráno to bylo přesně 7.let, 
co jsem na svém blogu zveřejnila první článek, vlastně jenom fotku.

Dlouho jsem přemýšlela, zda založit blog, či ne.
O svých prvních krůčcích na blogu jsem psala TADY.
Letos v červenci to bude rok, 
co jsem se definitívně přestěhovala sem na Blogspot.
Sice jsem tu blog měla založený od září 2018, jako takovou pojistku,
ale články jsem tu nedávala, byla jsem pořád věrná Blogu.cz.
Po přestěhování sem, když se nám všem ztratily obrázky,
mi do smíchu moc nebylo, mrzelo mě, že léta práce jsou v háji. 
Že bych obrázky doplňovala se mi zdálo nemožné,
ale když jsem se dočetla, že mnoho z vás to dělá,
 dala jsem se také do práce.
Začala jsem 29.12.2020, byla to fuška, ale situace s covidem mi hrála do karet.
Nikam se nedalo chodit, jedině na procházky a tak mi zbývalo spoustu času.
Starý blog jsem si našla na úložišti Google, pak už to chtělo jenom trpělivost.
Nakonec jsem 21.3.2021 doplnila poslední fotky.
Nějaké články mi chybí, prostě fotky jsem nenašla,
docela mě to mrzelo, byly tam takové věci, které bych tu ráda měla.
ale sejde z očí, sejde z mysli, už ani nevím, co to bylo. 
Nač se zaobírat věcmi se kterými nemůžeme nic udělat. 
🌞
Tady jsem spokojená, ale v poslední době mě trápí záhlaví, měnila jsem fotku, 
už snad po desáté, vždycky to bylo v pohodě, ale teď se stala chyba, 
nejdříve se fotka objevila malá, pak zase rozmazaná. 
Nic jsem neudělala špatně, nastavení na Rozvržení je celkem jednoduché.
Tak jsem úvodní fotku na čas zrušila úplně. 

Nikdy jsem si nepředstavila, že někdy oslavím sedm let blogu ...
že na můj naivní blog se zahrádkou "chaos" a našimi kožušky, 
budou i po tolika létech chodit lidé,
na které jsem si zvykla a už by mi jejich komentáře chyběly.
Po zrušení starého blogu, to hodně lidí vzdalo a nový blog si nezaložilo,
 nebo o tom nevím. Chybí mi třeba povídání a fotky od Zdenky Z malé chaloupky,
Dáši z fary s kočičkou Mašenkou ... mohla bych pokračovat je toho víc.
Hodně blogů už není na které si vzpomínám.
Jsem ráda, že ke mě chodíte, jsem vám vděčná za každou návštěvu i komentář 
i když se mi nedaří včas odpovídat, 
nemám z toho čisté svědomí, ale snažím se to věřte.
💖
Ještě mrkneme na zahrádku.
Včera nám konečně zapršelo, dočkali jsme se.
Fotky jsou ještě suché před deštěm.
Zahrádka začala nabírat jiné barvy.

Bíle nakvétá Řebříček bertrám.
Zvonek broskvolistý
Rozkvetla poslední Pivoňka, tu mám nejraději, 
svělounce růžová, jako ze starých obrazů.
Ismene má první květ.
Taky žlutá Kala se nenechala zahambit.
Ještě musím požalovat, sice nevím na koho, ale ...
na schodku u vchodu mám vysazenou misku s Balzamínami, Maceškami 
a s jednou Begonii. Krásně už všechno kvetlo, ráno vstanu, miska poloprázdná,
 všude rozházené ulamané květy a stonky.
Když jsem tu spoušť posbírala byla toho pěkná hromádka.
Podle mě, jediný viník, jsou kožušci, nevím jestli naši.
Sice přes misku skáčou, aby si zkrátili cestu, 
ale vypadá to, že přímo v misce probíhal zápas, ale koho s kým to se nedozvím, 
všichni zatloukají. Možná vyháněli vetřelce.
No a ještě nakonec rozkvétající Stračka.
Pěknou středu,
všem moc děkuju za čas, který jste u mě na blogu strávili.
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

14 komentářů:

  1. gratuluji k sedmičce. Já jsem chodím moc ráda a obdivuji, že píšeš každý den. Jak jsem nedávno psala, že mi nikdy nevyroste Zuzanka, tak jsem si ji koupila včera v Baumaxu. Je na balkoně, tak snad mi nějakou parádu nadělá.

    OdpovědětVymazat
  2. Libuš,moje velikánská gratulace k tak krásnému výročí.Obdivuji Tvoji velkou trpělivost.Každý Tvůj článek je pro mně návrat na Moravu.Děkuji Ti a věřím,že ještě dlouho budeš pokračovat.
    Naši mladí měli velký binec každé ráno v garáži.Mají kameru,tak zjistili,že je to ježek.Přes den ho nemohli najít ☺.Včera večer psala snacha,že se jim podařilo ho odchytnout a přenesli ho do přírody.
    Tady prší,ale ta vedra byla úmorná.
    Přeji nádherný den ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško, gratuluji k Tvému výročí a také k tomu, že jsi dokázala vše přestěhovat na nový blog. Muselo to dát spoustu práce. Chodím k Tobě na blog moc ráda, je to tu takové člověčí,milé prostředí. Ať Tě to stále baví a blog Ti přináší radost !!! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moc Ti gratuluji k výročí Tvého blogu, kam chodím moc ráda. To jsi dobrá, že jsi doplnila fotky tam, kde se přemístěním blogu sem na blogspot, ztratily. Já jsem to vzdala.
    Kvete Ti to krásně ! U nás je teď zrovna modré nebe a svítí slunce. Zapršelo akorát předevčírem, něco nateklo do sudu, ale klidně té vody mohlo být více.
    Pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Milá paní Libuško, moc Vás zdravím ��Tohle je můj nejoblíbenější blog který sleduji už dlouho �� A neumím si představit svoji nedělní snídani bez návštěvy tady u Vás, protože nutně musím vědět, jak se mají a co zase vyváděli kožušci �� Mám pro ně velké pochopení a slabost, protože u nás doma také našly domov dvě kočičí lumpice z útulku �� Mějte se tam všichni moc hezky a ve zdraví si užívejte společně s kožušky letní dny ve vaší krásně rozkvetlé zahradě �� S pozdravem Eva

    OdpovědětVymazat
  6. No vida! Sedmička je šťastné číslo. Já doplňovala jen některé fotky v některých rubrikách. Celý jsem doplnila jen první rok, tam bylo článků jen poskrovnu, ty další už jen právě v některých rubrikách. Mě se zas záhadným způsobem rozkládají růže které jsem celé zmladila. Každé ráno je vyvalených několik větví. Nechápu to, vítr není žádný, silné lijavce taky ne a ty růže jsou samý trn. Budu muset poprosit muže aby mi podržel něco na uvázání a já je svážu. Stejně jsem to chtěla udělat až budou vyšší. Ostrožku máš nádhernou. Já s nimi stále bojuju, nějak nemůžu najít místo, kde by mi vydržely déle něž dva roky, přitom jsem měla nádherné nejmíň šest let. Od té doby ale nemůžu nějak dopěstovat další. Některé mi vydržely jen jednu sezónu a nebyly to letničky, normálně to měly být trvalky. Já už jsem z toho zoufalá...

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, nový blog jsi nastartovala na moje narozeniny a já tam nakukuji denně, i když nejvíc mám v oblibě úterý a hlavně neděle s kožuškama. Někdy se mi nepodaří vložit komentář, ale to se mi stává i u Verunky. Přeju hodně inspirací do dalších let, což s Kožuškama nebude problém.

    OdpovědětVymazat
  8. Libuško, gratuluji Ti k výročí blogu. Jsem ráda, že jsi se také přestěhovala na blogspot a já se můžu dál těšit Tvojí zahrádkou a bavit se s kožušky. Ať Tě blogování baví i nadále.

    OdpovědětVymazat
  9. Gratulace k výročí blogu, dalo ti to určitě hodně práce. Já chodím nejvíc na nedělní Kožušky, tam jsem doma. V neděli ti to kvete i žije, mám to ráda. Přeji do dalších časů trpělivost a lásku pro blog, aby se ti dařilo a měla jsem kam v neděli zamířit. I jindy jinam, podle nálady ☺

    OdpovědětVymazat
  10. Take gratuluji k sedmiletemu vyroci,Ty jsi sikovna a pilna na vsechno,tak i blog se Ti povedl prevest sem.
    Rada si leta zpet prohlizis,chapu,ja tak prohlizim alba.
    Konecne se ochladilo a je teplo a zalito akorat.
    Mej krasnou stredu a podrbej za me kozusky,ja tu moji Mourinku drbu a hladim 2x denne pred jidlem.Uz me vita i mnoukanim.Ahojjjj !!!

    OdpovědětVymazat
  11. Gratulace k sedmiletému výročí blogu, chodím sem ráda, ale ne vždy nechám komentář. Do dalších let přeji hodně spokojených návštěvníků, které tvůj blog baví a pravidelně navštěvují. Zdravím 😉🍀

    OdpovědětVymazat
  12. Libuško, gratuluji ke krásnému 7. výročí. V tuto dobu jsem o blozích neměla ani tušení. Ráda nakukuji k tobě do zahrádky, ale hlavně na kočičí příběhy. Je u vás veselo.
    Přeji do dalších blogových let hodně prima zážitků, ať máme co číst. D.

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Libuško, posílám velikou gratulaci k hezkému 7. výročí hezkého kožuškového blogu. Tvůj blog patří k mým nejoblíbenějším a vychutnávám si krásné obrázky s povídáním u ranní kávy. My máme kočičku jen jedinou, ale přináší nám moc radosti, také mě kontroluje na mé milované zahrádce. Já sama blog nemám a obdivuji vás všechny za trpělivost a odvahu nechat nás nahlížet do svého domova, věnovat spoustu času fotografování a tak Ti přeju ať Ti vydrží ta spousta elánu, pevné zdraví a máš jen samou radost ze všeho co děláš a ještě hodně dalších výročí. HelenaK

    OdpovědětVymazat
  14. Libuško, blahopřeji k výročí blogu!
    To já nejsem tak poctivá a pracovitá včelka, já jsem si ukradené obrázky do blogu nevracela. Můj blog za měsíc bude mít 14 let, a to by bylo moře práce. Takže nový start mám od loňska.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.