čtvrtek 24. června 2021

Pěkně dlouho ...

... jsme nešmírovali naši havěť na zahradě.

Nedávno kolem mě něco proletělo s velikým bzukotem,
myslela jsem, že je to čmelák.
Kdepak, vídím, jak to "něco" třpytivého vybírá zatáčku a zapíchlo se to do květináče.
Zlatohlávek zlatý jméno mé.
Letos jich tu máme hodně, chutná jim hlavně Lupinus.
Přistál na misce od květináče ...
Ten posed, jak na motorce určitě obšlehl od našeho Cvalíčka.
Čmelák si zase pochutnává na Stračce.
Vroubenka americká ...
... přistála mi v košíku, když jsem věšela prádlo,
 asi mi chtěla podávat kolíčky.
Na kapradině jsem objevila malého koníka,
bylo to vlastně takové malé hříbátko, měl sotva 5mm.
Na stropě v pokojíku jsme měli dva dny Zavíječe zahradního.
Při příštím šmírování bychom se mohli zaměřit na včely samotářky Drvodělky,
ty k nám chodí na "kafe" několikrát denně.
Mějte pohodový čtvrtek
a děkuju, že jste se u nás zastavili 
a podívali se naše zahradní návštěvníky.
🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞

6 komentářů:

  1. Fotky jsou moc pěkné,brouci napohled taky ☺
    Tady je 14°C.Jde od zdi ke zdi...
    Přeji pěkný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, ta Vroubenka je holé neštěstí....na podzim se snaží dostat dovnitř a běda když se trefí do škvírky mezi sítí a oknem, nedej bože když nedoléhá sítka na kuchynských spížkách v paneláku nebo ....možností je milion a najednou ti leze v noci po papuly. Ach jo..kdo nazažil - neuvěří. Všem prima dny - Míla (úkol zní: doplnit zásoby a zpět na chatu)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,taky mam obcas stesti a pozoruji hmyzacky,ale mam v truhlikach nejakou potvoru co me zere afrikany a ted uz i petunie a ne a ne ji najit. Blbe vidim asi si na ne budu muset vzit v noci baterku a lupu,ach jo !?!
    Jinak Ti vse krasne kvete bile pivonky jsou jako kupa slehacky,parada !
    Mej pohodovy den !

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkně jsi nám nafotila vaše návštěvníky z říše hmyzu.
    Kvete Ti to krásně.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, u vás je přímo hmyzí ráj.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško, samé motorkáře tam máš!
    U mne doma není takový, i když máme za městem autodrom!

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.