pátek 18. června 2021

Pivoňky

Hodně rychle vykvetly a taky rychle odkvétají, není divu, sluníčko hřeje.

Hvozdík bradatý, doma jsme mu říkávali Španělský hřebíček.
Černuchy damašské, letos jich mám málo, 
loni jsem je vytrhala, než se stačily vysemenit, protože byly všude.
Dostala jsem dárek, Jonáška s klubíčkem💖
Pěkný pátek a všem vám děkuju za váš čas, 
co jste strávili na mém blogu.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

10 komentářů:

  1. Viděla jsi žluté pivoňky?Pro mně je to zázrak.Krásně ti to kvete.
    Přeji nádherný víkend-nejlépe s rodinou ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, žlutou pivoňku jsem viděla akorát na obrázku, ale stála 1200kč, takže jsem si nechala zajít chuť :-)

      Vymazat
  2. Libuško, u Tebe je stále co obdivovat. Jestlipak nebude Jonášek na toho malého žárlit? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, Jonáška ten malý nezajímá, nemá kožušek :-)))

      Vymazat
  3. Ahoj Libby,vim pivonky dlouho nic a ted bude za chvili v tom vedru po nich.
    Donesla jsem si kytici ted od Hanky.
    Ta soska Jonaska je povedena,moc se me libi !Mej krasny Vikend !

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, pivoňky mám ráda, vlastním jednu, ale jen tu červenou. Hřebíčkům se u nás říká "turecké hřebíčky" a vydrží dlouho ve váze. Ty by se mi líbily pod balkonem. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Pivoňkám se u nás nedařilo, takže nemám žádnou. Možná to bylo rukou "zahradníka", příští rok třeba vyzkouším. Moc se mi líbí tvoje černuchy, tuhle kytičku neznám. Přeji hezký víkend 😉

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško, máš krásné pivoňky a jak píšeš, rychle vykvetly, ale taky odkvétají. Myslela jsem, že budu postupně trhat do vázy, ale za chvíli bude po té nádheře. Měj krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, zdravím. Pivoňky jsou krásný, mám je ráda. Škoda, že tak rychle odkvétají. Měj se hezky. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ten dáreček Jonášek s klubíčkem je miloučký, přesně je to on. :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.