pondělí 14. června 2021

Vtipy na druhé červnové pondělí

Ženy jsou daleko lepší ve finančním plánování, než muži.
Lojza byl svobodný mládenec, který pracoval v rodinném podniku.
Jednou se rozhodl, že už si musí najít ženu, 
která by se o něj a jeho jmění starala.
Jednoho večera v restauraci spatřil ženu neobyčejné krásy.
Na první pohled se do ní zamiloval.
Přistoupil k ní a řekl: "Já možná vypadám jako obyčejný člověk,
ale za pár měsíců můj nemocný otec zemře a já zdědím miliardovou firmu."
Ohromená mladá žena si vzala jeho vizitku a za týden se stala jeho macechou.
🌺
Policajt zastaví řidiče: "Tak, pane řidiči, váš řidičský průkaz.
Čeká vás pokuta."
"No počkejte, nejdříve mi řekněte, co jsem vlastně provedl!"
"Nezastavil jste na stopce."
"Já jsem zpomalil, copak je to zas takový rozdíl?"
Policajt vytáhne pendrek a začne s ním řidiče mlátit a povídá:
"Tak co, mám zastavit, nebo jenom zpomalit?"
🌺
Přijde muž do hospody a objedná si šest rumů.
Barman naleje, muž si je srovná do dvou řad po třech a druhou řadu vypije.
Objedná si další tři rumy, postaví je do druhé řady a zase je vypije.
Barmanovi je to divné, tak se zeptá, proč pije pouze z druhé řady.
Opilý muž, mu povídá: "No, víte, byl jsem u doktora a ten mi řekl, 
že v prvé řadě nemám pít alkohol."
🌺
"Pane doktore, já už dva měsíce beru ty odtučňovací pilulky a pořád nic,"
stěžuje si žena u lékaře.
"A berete jich osm denně?"
"Ano, po každém jídle jednu!"

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 

4 komentáře:

  1. Tak ty jsou moc fajn ☺
    Přeji krásný den ☺
    Tady jsou jsou 4°C-a to slibovali tropické dny ☻

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, zdravím. Díky za vtipy, je to ze života...Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.