středa 21. července 2021

Když nesvítí ...

... sluníčko.

I takové jsou dny, ale přišly vhod, takový chládeček po vedrech je bezva.

Rozkvetla Šuškarda.

Trubač je letos od obrovského větru a deště z minulého týdne, hodně polámaný.
Ale nevadí, stejně se hodně rozrůstá i když je na jaře ostříhaný úplně na krátko.
Kvete pnoucí růžička.
Slezové růžičky.
Taky Hledíky už rozkvétají.
Veselým kamenům je pořád do smíchu a to je fajn.

Juky mi kvetou všechny, tahle u plotu to vzala hopem.

Milion bells dělá co může, ale celý květináč letos nepřekryje.

Když jsem vysazovala truhlíky, Balzamíny ještě nekvetly. Spletla jsem barvy místo růžové jsem dala červené, ale nevadí, růžové dělají parádu zase jinde.
Pohodovový středeční den,
všem co došli až sem, děkuju za čas, co u mě strávili.
⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅

14 komentářů:

  1. Já už opravdu nemám slova chvály na Tvoji nádhernou zahrádku.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, dnes ráno po bouřce, žádná sláva, ale je zalito :-)

      Vymazat
  2. Šuškardy mi odešly obě, bílá i růžová. Nesnesly to trojnásobné zatopení záhonu, stejně jako žlutá achilea. Teď budu muset na jejich místo vymyslet něco jiného....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, hodně kytek to podivné počasí neustálo, škoda.

      Vymazat
  3. Máš na zahradě krásné kytičky. Moc se mi líbí šuškarda, její název je legrační a manželovi prý připomíná štětku na láhve. To víš, chlap.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. Vse Ti krasne kvete,i se dozvim jak se ktera kytka jmenuje,treba Suskarda,tu jsem videla u sousedky a netusila nazev,ona taky ne.
    Tady je oblacno a teplo akorat,to se me libi,zitra jedu na vylet. Na zamek Zbiroh,snad tam trefim,mela jet i sousedka,ale nemuze,co se da delat,ja si sama vystacim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni u nás v noci pršelo a pěkně bouřilo, že i kožušci spali doma :-)

      Vymazat
  5. To je pastva pro oči. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, taky si ráda pasu oči, hlavně ráno nebo večer za chládku :-)

      Vymazat
  6. Krásně ti všechno kvete.Zaujala mě šuškarda.Sestry mají na zahrádkách kde co,ale tuhle kytku jsem ještě neviděla.
    Měj Libuško,hezké dny

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně barevná středa, u tebe je to obvyklé. Osvěžila jsem si oko a potvrdila si čerstvou zásadu chodit teď v létě jen na moje oblíbené blogy. Dobré ráno a pěkný chladnější den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, děkuju za návštěvu, ráda jsem ti potěšila oko :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.