čtvrtek 22. července 2021

Na čtvrtek

Slez tříměsíční jsem sela hodně pozdě, protože jsem na něj zapomněla,

ale všechno dohnal.

Černookou Zuzanu ráda fotím, je fotogenická a má veselou barvu.
Kvetou Cínie, ani jsem nedoufala, že z nich něco bude, ale nedaly se zima nezima.
První letošní květ na Hořcovém stromku.
Když se nám pokazil bojler na teplou vodu. Pepan si říkal, že i tak musí ještě posloužit.
Udělal z něj přenosné ohniště. Přidělal mu uši a natřel barvou na kotly.
Přikoupil rošt a může se i grilovat.
A ještě si mám kam dát kytku s květináčem.
Známému se to tak zalíbilo, že si zbytek bojleru vzal a uděla si gril taky.
Doufám, že už na něm začal pracovat.
Děkuju za vaši návštěvu 
a všem přeju klidný a pohodový den.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

10 komentářů:

  1. Máš krásné kytičky,pro zuzanku mám slabost.Máš šikovného muže-vymyslí,slíbí-udělá.U nás to končí u slibu ☻
    Přeji pěkný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ty sliby u nás taky fungují, ale jak mě naštve, tak je hotové všechno co sliboval půl roku :-)))

      Vymazat
  2. Kdoví kdy mě hořcový stromek pokvete. Vloni byl samý květ, ale letos je takový nějaký chabrusácký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, Hořcové stromky mi kvetou vždycky pozdě.

      Vymazat
  3. Libuško, ahoj. Kytičky krásné, mám taky ráda černookou Zuzanu. A muž je šikovný, jaký udělal super gril. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, Pepan dělá jenom to, co ho baví, že je třeba natřít bakonové dveře to ho nezajímá, plot a spoustu jiných věcí, to nechá zase na mě. Hlavně, že máme pět grilů :-)))

      Vymazat
  4. Tak to je super nápad, z kotle máš rázem 2v1. Pochvala manželovi. Zdravím 👍😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, Pepan někdy udělá i rozumnou věc, ale většinou dělá jenom to, co ho baví ... :-)

      Vymazat
  5. Libuško, to je skvělý nápad, jak ještě využít starý bojler. A také Ti to na zahradě krásně kvete.
    Přeji pohodový víkend. D.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.