sobota 24. července 2021

Teď je ten správný čas ...

Zahrádka začala hýřit barvami ...
Cínie tomu dodaly šmrnc ...
To nic, to je jenom kontrola.
 Jasně že byly zase kecy ... posekej trávu, vyplej ... to je furt.
Bětka vleze pod každou kytku a plevel najde vždycky a pak mě buzeruje.
Floxy voní z dálky.
Echinacea konečně přilákala motýly, ale o tom jindy ...
Pohodový sobotní den,
všem děkuju, že se přišli podívat.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

14 komentářů:

  1. Závím ti tak krásnou zahrádku.Jak ráda bych si ji prošla.
    Přeji krásný sluníčkový den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, škoda, že si na opačném konci republiky ...

      Vymazat
  2. Libuško, zdravím. Moc krásně Ti to kvete.. Připomíná mě to zahrádku mojí babičky, tam rostly také floxy, cínie, čínskě karafiáty, astry...Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to byl od začátku záměr mít babičkovskou zahrádku. Žádný anglický trávník, žádná zámková dlažba. Před léty nebyly tak lehce k máni staré druhy kytek, ani jsem nevěděla jak se některé jmenují, ale zadařilo se a jsem ráda :-)

      Vymazat
  3. Mas to moc hezky ! Preji krasny Vikend !

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná a voňavá podívaná.
    Měj hezkou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži moc děkuju za pochvalu, potěší mě vždycky :-)

      Vymazat
  5. Letos mi poprvé po dlouhé době nedělá radost velký záhon. Jak jsem se bála u cibulovin, že mi po tom trojnásobném zaplavení shnijou, tak ty dopadly dobře, za to trvalky to nějak odnesly. Nekvetou, nebo málo, tři krásné trsy (žlutý řebříček, fialová šuškarda a modrofialový turan) zmizely, protože to nerozdejchaly a co nezničila voda, zlikvidovali slimejši. Jen nové fuchsie, tedy tři, čtvrtá zašla, mi dělají radost a krásně mi kvete bougainvillea. Takový malý stromek ale květů má.... asi se mi odvděčuje že jsem jí zachránila před zmrznutím a vyhozením.... letničky nějak nekupuju, takže mi barvy nerozdávají, nicméně to budu muset napravit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, taky zjišťuju kolik mi letos odešlo kytek, zůstala jenom prázdná místa. Letničky jsou v suchu na prd, ale ciniím nikdy neodolám. V noci byla bouřka, tak jsem byla sbírat kytky a stavět je na nohy, jenom zírám, co všechno vydrží.

      Vymazat
  6. Fakt nádhera 👍 Cínie mi přivolaly vzpomínku na dědu, který měl před chatou velký kruhový záhonek právě s cíniemi. Měj krásný víkend 🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, Cínie mám ráda, jsou to vděčné a odolné kytky :-)

      Vymazat
  7. Libuško, no ty máš doma hotovou botanickou zahradu:-) no budu se muset projít kolem:-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.