neděle 1. srpna 2021

Kožuškování

Dnešní Kožuškov začneme Brundou, 
vyšla si na sluníko, což se stáva ve dne velice málo.
Většinu dne prospí doma a večer se vydává na lov.
Cvalíček, naše princezna na hrášku.
Ve verande prospí hodiny, někdy tam i nocuje.
V pergole je taky lebeda a ráno chládeček.
Mezi lenošením se musí i něco zblajznout,
V sobotu mívají maso z kuřecí polívky, ani mrkvičkou nepohrdne.
Jonášek dostal velice zodpovědný úkol, 
hlídat maso, které Pepan chystal na grilování
Úkolu se zhostil na 1*, žádné ztráty nebyly.
Tady už jenom uklízí zbytky z grilovačky co upadly na zem.
Láska sourozenecká.
S Matym v houpačce, to je poleženíčko.
Zvědavá Bětuška nás šmíruje ze stříšky nad vchodem.
Jonášek nesmí být pozadu, ten si zase vylezl na vrbu nad stolem.
Poslouchá, co si povídáme.
Je to fuška ta zahrádka, Bětuška se o ní stará od jara.
Díky ní už jíme svoje okurky. Na jaře jak furt nerostly, domlouvala jim ....
Něco sledovala na tyčce u okurek, seděla tam vážka, ale nevyfotila jsem ji, 
Bětuška mi ji vyplašila.
Od jara všechno na zahrádce vyrostlo ...
... a Bětuška si tam lebedí v chládku.
Pohodovou první srpnovou neděli
a děkujeme, že jste nás navštívili v našem Kožuškově.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

8 komentářů:

  1. Nevím,nevím jak by jste zvládli grilovačku bez kožušků ☺
    Přeji další krásné srpnové dny ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, díky za krásnou reportáž z kožuškova. Jsou pomocníci jak na zahradě, tak při grilování. Proto si zaslouží nějakou dobrotu.
    Mějte všichni krásnou neděli. Nesmím na kožušky zapomenout, posílám pohlazení.

    OdpovědětVymazat
  3. Příjemná nedělní návštěva v Kožušově. U nás dnes počasí nic moc - nebe šedivé a občas lehce poprchává.
    Klidnou neděli u vás!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Opět proběhla nedělní kontrola kožušků, krásné fotky. Vidím, že nás taky pistolníka, ale většího, já mám teprve "mládě". Když jsem ho dostala, měřil asi osm centimetrů, ale už jsem ho dvakrát přesahovala. Cvalíček se pod ním hezky vyjímá. Krásnou neděli všem kožuškům i nekožuškům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš s pistolníkem si mě pobavila. Tu kytku mám dlouho a už několikátou, vždycky jak je moc veliká ji někomu daruju. Teď mám nasazené mladé. Jmenuje se Pryžec běložilný, obecně se mu říká Madagaskarský klenot. Už mu jinak neřeknu jak Pistolník, protože střílí přesně tak :-)

      Vymazat
  5. Pohodička, krásné pokoukání. V sobotu jsem se vrátila z dovolené a plně hupla do života. Prani a zavařování. Také už sbíráme okurky salátovky i nakládačky. Rajčat je hromada, ale nechtějí zrát. Snad nyní nechytnou plíseň v tom dešti. Prima týden přeji.

    OdpovědětVymazat
  6. Byla jsem zde až dnes, ale zase tleskám kožuškům ☺



    OdpovědětVymazat
  7. Děkujeme všichni za návštěvu :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.