sobota 28. srpna 2021

Na sobotní pohodu ...

... rozesmátou slunečnici, včeličky ji lechají.

Melounek roste závratnou rychlostí ...
Furt mu říkám, že to už nestihne, hold vybral si na to malý prostor.
Už není chlupatý.
Vysemenila se mi Datura a  kvete za pět minut dvanáct.
Vesele kvetou Balzamíny, letos docela pozdě.
Další Astra, mám jich tento rok poskrovnu.
Pod stromem začíná kvést bílý Vřes.
Jsem moc ráda, že mi zůstaly, loni nasazené Chryzantémy
jedna už dokonce kvete.
Mladé Muškáty a Fuchsie, jestli přežijí zimu,
 půjdou na jaře dělat parádu do truhlíku.
Modrý Ibišek 
Opět ta samá slunečnice, už se tak nesměje, byla deštěm vyvrácená, 
tak jsem ji musela přivázat k její silnější sousedce.
Pohodovou poslední prázdninovou sobotu.
Děkuju všem, co se se mnou rádi prošli po zahradě.
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

8 komentářů:

  1. Pořád můžeš mít radost ze své celoroční práce.
    Přeji krásný víkend tobě i rodině ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, líbí se mě všechno, ale ten melounek ! Ten je roztomilej... Zdravím Kožuškov. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, melounek je tam pořád, jenom už tolik neroste, asi zraje :-))))))

      Vymazat
  3. Ten melounek si to nepromyslel, za chvíli mu končí prázdniny a co on? ☺ Čas chryzantém ještě přijde, jsou to krátkodenní rostliny, tak uvidíme, jaké budou.
    Pěkný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, měla jsem melounek přesadit do volné půdy hned v červnu a mohl být už zralý :-)

      Vymazat
  4. Melounek to už letos nestihne, ale i snaha se cení. Pořád máš zahrádku krásně rozkvetlou, je to paráda 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, melounek už to fakt nestihne, ale snažil se, to se musí nechat :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.