pátek 27. srpna 2021

Vděčné kytky

Počasí venku nestojí ani za psí štěk, od čtvrtku prší a sluníčko se toulá bůh ví kde. Ve středu bylo jeden den hezké počasí, to jsme stihli výlet, ale o tom až někdy jindy.

Třapatky jsou pěkné pořád, jsou to odolné kytky.

Žlutá je letos bídná, než jsem stačila posypat zahrádku ohryzal mi ji slimák.
Tato žlutá se množí velice rychle a taky zahrádku nejvíc rozveselí.
Růžové se taky daří.
Oranžové se u nás velice líbí.
Echinaceu jsem si kdysi vypěstovala ze semínek 
od té doby jsem ji spoustu rozdala a pořád se jí u nás líbí.
Taky na ní bývá nejvíc včelek a motýlů, oni ví, že je léčivá.
Pohodový páteční den
a taky všem děkuju za váš čas, co jste strávili u mě na blogu.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

8 komentářů:

  1. Zahráku máš pořád krásnou.Letos počasí kytičkám moc nepřeje.Tady sice neprší,ale je pod mrakem a 9°C...
    Přeji krásný víkend ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, letos sice nebylo sucho, ale hodně deště pro kytky taky není moc dobré :-)

      Vymazat
  2. Třapatek jsem měla plnou zahradu.Mám je ráda a proto mě tvé fotky potěšily.
    U nás je počasí podobné.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, mám hlavně hodně tech žlutých ty se množí jak myši :-)

      Vymazat
  3. Na zahradě Ti pořád něco hezky kvete a barvičky hned rozjasní zatažený den.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, kytky mě těší i když počasí nepřeje :-)

      Vymazat
  4. Žlutou třapatku mám na několika místech a ta je tedy vůči změnám počasí odolná. Pořád si říkám, že si ji musím pořídit i v jiné barvě, ale zatím skutek utek.
    Nebe máme dnes zatažené, před chvílí spadlo pár kapek, takové divné počasí je v těchto dnech. Nedá se nic dělat pomalu, ale jistě se musíme připravovat na podzim.
    Měj se hezky a měj příjemný víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, včera jsem dostala od kamarádky krásnou, oranžovou Třapatku, doufám, že mi přežije zimu :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.